Gå til innhold

Æsj, bekymringer!! (Samme som skravle.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde mat og kom til å tenke på noe.. Jeg bruker jo ofte diverse redskaper når jeg tilbereder rått kjøtt.. F.eks kniver og tallerkner og slikt. Har pleid å putte dette i vaskemaskinen og kjørt det på 50 grader. Men er dette nok, er jo sikkert en del bakterier og sånt på redskapene. Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for og være helt ærlig så gir e litt faen i alle regler,styr og stell...

er så himla lei av og gå med bekymringer for alt!!!!!!!

så lenge det ikke føles helt galt ut,så vil e anbefale deg og bare slappe av.....Min lege sa:lev som normalt....Så e har ikke forandret på så mye..

Bare blitt litt nøyere på håndvask og skylling av grønnsaker....

Skrevet

Helt enig, lev mer eller mindre normalt. Ingen grunn til å bekymre seg for alt:o)

Skrevet

Må bare legge til:at min lege sa at risken for samonella i norge er så liten at etter 30 år i gamet har ho aldri hatt pasienter det har hendt med..

+ mange av de andre tingene man går og bekymrer seg for.

Skrevet

Hehe, ja, har også begynt litt med denne innstillingen.. Vil ikke bli helt fanatisk heller.. Tanken har faktisk ikke slått meg hittil, men idag tenkte jeg plutselig på det.. Men folk som ikke har vaskemaskin må jo få vasket på en eller annet måte de også.. :P

Skrevet

Har ikke vaskemaskin og har aldri blitt dårlig;-)Tror vi er litt hysteriske jeg..Litt bakterier trenger vi (og barna)faktisk for å få ett bra imunforsvar..

Skyller alt godt før d går i oppvaskkummen,tror nok d holder.

Skrevet

det eneste jeg passer godt på er at jeg vasker hender og utstyr godt etter jeg holder på med kylling. Og jeg spiser ikke rått kjøtt. men er biffen litt rød inni så tenker jeg ikke så mye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...