Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Babyen ligge med hovudet opp, og har gjort det i mange veker, eg kjenne ho sparka nedover i bekkenet mitt. Så lure eg på om dette kan vera skadeleg for ho? Å "stå" heile tida?? Er det større sjangs for at ho kjeme til å ligga i seteleie ved fødsel sidan ho heile tida ligg slik?? Høyrer om alle som snur og vender seg heile tida, men ho ligg ganske likt heile tida faktisk... låg sånn på ul i veke 18 og heilt likt nå i veke 25...
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Min gjør det å. Tror ikke det er skadelig.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ok, takk for svar:-D Tenker på hofte-problem og slike ting, men eg har lite peiling på dette, så det er berre rare tankar som svirrar..alt me førstegongs får av bekymringar..hehe
Galskapens overhode Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 jenta mi satt sånn helt fram til hun ble hentet ut med ks i uke 34.. Og hun har ikke hofteproblemer..
lotta72 har fått Anders Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Spurte legen om det, og fikk beskjed om at mange barn har det som "favoritt". Likevel snur de fleste seg når de skal. Går sikkert bra:)
Belladonna med to gutter Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Min gjør også det, ligger å sparker nedover! Får bare satse på at han snur seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå