Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Lever et dårlig c-liv. Har problemer med familien,eksen,penger,venner osv. Ingenting går min vei..aldri!! I går var det så ille at jeg tenkte på å ta mitt eget liv,det som stoppet meg var det eneste som er perfekt i livet mitt:datteren min! Uten henne hadde det ikke vært mere meg,hun er lyspunktet i livet mitt. Gidder ikke omgås folk og alt føles så vanskelig. Har bedt om hjelp til å løse problemene mine,men kommer ingen vei med psykolog eller noe slikt. Så frustrert!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Kan ikke legen skrive ut Cipralex til deg? Jeg er nesten i samme situasjon, se mitt innlegg lenger ned ang lunten.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Men problemene er jo der uansett om jeg får noen tabletter?? Å jeg ammer,kan man ta de da? Har du fått utskrevet Cipralex? Hjelper det?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Kan ikke du bare drite og dra...jævla Dr.Yppert??!!!!! Det siste jeg trenger er sånne idiot svar fra en dust som deg....blø!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Dr.Yppert Hvor finner jeg psykoforum? Har du no nettadresse? Nei, jeg har ikke fått Cipralex, men jeg vurderer det, problemet blir der, men du takler de annerledes om du får riktig behandling.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Velkommen til klubben.... :oP Det jeg har funnet ut er at jeg må begynne å nøste et sted..Gjerne et sted der det ikke krever aaaalt for mye av meg. Sånn at man får snudd litt på den onde sirkelen man kommer inn i! Desverre er det bare en selv som kan gjøre noe med situasjonen, og hverken psykolog eller piller kan gjøre underverker. Selv om det er veldig lett å gi opp.. det vet jeg alt om! Men hva er alternativet?
Gjest ->>- Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 De har no'n veldig psyko forum på doktoronline.no - om ikke annet vil det få deg til å se ting i perspektiv og tenke at "så syk er jeg i hvert fall ikke."
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Hehe....ler nå,når jeg ser svaret jeg skrev til Dr.Yppert i sta.. ) Humøret er litt bedre...je,je...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå