Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er 29+3 og har de siste dagene hadde MYE kynnere (har hatt det ganske heavy privat siste uke. Kan jo kanskje påvirke litt) Føler også nedpress innimellom og stikking nedentil. Mener å huske det var sånn mot slutten av forrige svangerskap, men syns kanskje dette er litt tidlig. Eller?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hatt det sånn fra uke 24 her.. Vært mye privat, og det påvirker helt klart. Akkurat samme følelse som deg, med at det var sånn helt på slutten sist, men ikke så tidlig. Jeg ringte legen, og han ba meg ringe føden. Kom rett inn på sjekk. Nå har jeg vært der jevnlig for å sjekke lengden på livmorhalsen. Fikk Bricanyl for å stoppe kynnerne litt, det hjalp veldig. Nå tar jeg en ved behov. Du er jo over den store faregrensa dersom det skulle sette i gang, men det er jo stor fordel om det kan vente litt til. ville tatt en sjekk jeg, bedre å sjekkes en gang for mye enn en for lite=)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Takk for svaret :-) Alltid godt å høre fra andre som har vært borti det samme. Jeg skal til jordmor til uka. Da nevner jeg det for henne. Er jo, som du også sier, over faregrensa, men enda litt vel tidlig, da.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 psykisk stress gir kynnere. Og den type kynnere du har, hadde jeg masser av i uke 30 pga, stress
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Ok, kan virke som det er det da, ja. Får håpe det "går seg til" når jeg får roa ned....
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jeg håper dette stemmer for meg også, for jeg har hatt mye kynnere, går rundt med "hard" mage (ikke avføringen altsåå.. hehe), og noen ganger ilinger nedover innsiden av lårene. Er 25+5 nå, så litt tidlig ja. Skal til sjekk i morgen, så håper jeg får beskjed at alt er ok og at jeg bare er litt hypokonder og ikke at eg må ligge stille o.l.... Det hadde vært drepen... Hører jo om noen som har hatt det slik og plutselig født for tidlig, og så om andre som har hatt det slik i 15 uker og gått over tiden... Så man blir gjerne litt grublete og smule hysterisk av å lese for mye her inne og andre steder også. Håper det bare er det for vår del i det minste!) ;-) Krysser fingrene for oss alle!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Har du vært til kontroll, Papillesmamma? Hadde vært fint å høre hva de sa og håper alt sto bra til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå