Bellen^2 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Noen som har kjøpt sete nummer to enda? Sebastian er jo 8kg + nå. Noen anbefalinger..........? Peugoten har isofix (regner det er denne jeg kommer til å kjøre mest), men Audien har det ikke.
Tussi og Maja Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Vi har vært og kikket litt. Trodde også vi ville ha isofix, men fikk anbefalt et annet sete. (Vi spurte ift hvis man kun skulle tenke sikkerhet.) Vi fikk anbefalt et BeSafe. Tror det var IZI Combi. Det var nesten det eneste som kunne vendes andre veien når barnet blir større. Ikke enkelt, lykke til!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Åh herregud, et sekund trodde jeg det skulle stå at du var gravid igjen hehe. Såklart er det til bilen, dumme meg ;-) Vi har kjøpt sete nr 2 nå, og vi gikk for Recaro igjen. Den har vunnet noe best i test greier, men viktigere er at den har isofix. Den er riktignok fremoverlent, men hun er jo over året når hun skal bruke den så det tror jeg er greit. Om den kan festes uten base er jeg ikke sikker på, men det vil jeg tro er mulig. Det har vært mulig med Recaro sete nr 1 ihvertfall.
Bellen^2 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Hehe, nei ingen ny spire på vei her. Jeg har jo ikke fått mensen en gang:) Leste headingen for mannen min og han gliste litt han også
Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Ta deg en tur på Barnas Hus i sandvika. De har fortsatt noen bilstoler igjen. 30%- 50% avslag! Kan jo komme godt med.. Ellers så er jeg veldig positiv til Acta Graco sin Duo Logic. Den får gode resultater i tester. Be Safe er også bra seter. Anbefaler fortsatt å ha barnet bakovervendt, selv når de har passert året jeg da...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 He he... Ja jeg må si at tanken slo meg også da jeg leste overskriften. Thi hi. Gode tips her for vi har også begynt å tenke tanken med sete nr to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå