mami:) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er dere fornøyde? Hvilken har dere? Og hvorfor anbefaler du evt en av disse?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg har ikke prøvd dette, men tenkte på det. Legen min anbefalte det ikke hvis vi absolutt ikke ville ha flere barn. Funker visstnok bare hvis du har en stabil syklus.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg brukte Pearly i et år før jeg ble planlagt gravid. Hadde stabile syklus. Var veldig fornøyd jeg, ble etterhvert bare litt lei av pipinga hver morgen :-)
Mmmmmmamman Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Brukte LadyComp i 3 år før jeg ble gravid. Veldig fornøyd! Eneste minuset er kondombruk eller avholdenheten på "røde dager", men det veies egentlig opp mot at man slipper hormoner eller spiral.. Har spiral nå, men straks ammingen er over og syklusen stabil igjen er det tilbake til compen tenker jeg. Gidder ikke lange smertefulle menstruasjoner.. Billig er den forresten også om du sammenligner med p-piller. Tror jeg betalte litt over 3000 for min, men det er jo en stund siden nå. Da regnet jeg på hva det ville koste pr måned om jeg brukte den i 5 år (de har 5 års garanti), og det ble latterlig lite.
anne_aase Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg har bestemt meg for å kjøpe. Vil da helst ha en pearly, men kan være interessert i lcomp eller bcomp også. Er det noen som skal selge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå