Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ...er det vanlig at en ikke får mensen i samme syklus som tidligere etter fødsel? Eller at det går lang tid fra første til annen gang en har mensen? Jeg fikk mensen for to måneder siden, men siden har jeg ikke sett snurten til den. Og jeg er ikke gravid, har testet. Er dette det vanlige?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Helt vanlig at syklusen ikke er som før. Tar tid for kroppen å komme tilbake. Jeg hadde første mens to mnd etter fødsel og andre 6 uker etter det igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå