Potetstappe Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Da vi endelig fikk lagt oss for natten, kl 09.30 idag tidlig, hadde jeg omtrent ikke melk. Hun sugde i en time, og ble bare mer og mer urolig. Flaks at jeg hadde en flaske med MM i kjøleskapet... Tenkte jeg kunne gi kanskje en flaske mme om dagen eller noe, hvis jeg skulle slippe opp for melk igjen.. Men jeg vet ingenting om hvordan jeg skal gjøre det. Er det bare å blande og kjøre på liksom?
beibiboom Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 vi begynte med en flaske hver ettermiddag, i og med at jeg ikke hadde nok melk. og ja, det er bare å blande opp og kjøre på jeg anbefaler hipp, men dette er veldig forskjellig fra baby til baby hva de "liker". Vår fikk hard mage av nan. mange tips finner du på flaskemelk-debatten her på dib:-)
Happy-32 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg bruker collett til mitt barn og er veldig fornøyd. Du må bare velge et merke å prøve. Leste et innlegg fra deg tidligere i dag om at du ikke hadde sovet i natt, syns opprikitg synd i deg da jeg leste det. Personlig syns jeg det er veldig lurt av deg å gi flaske når du merker at du har lite melk, for da vet du at ungen din blir mett og at du i allefall kan utelukke det som en grunn for at hun er urolig. Håper du snart går enklere tider i møte med god nattesaøvn. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå