Gå til innhold

vasker dere sprinkelbeskytter også`???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den har ikke jeg vasket men det er helt sikkert noen som gjør det..har stort sett vasket alt annet men kan da vel ikke være nøvendig det..er jo ikke noe babyen skal ha direkte på huden sin..

Skrevet

Har ikke gjort det ennå, men kommer til å gjøre det ja.

Skrevet

Ja, det bør man vaske. Fordi alle slike ting er fullt av støv fra tekstilfabrikken. Alt som er nytt bør derfor vaskes!

Skrevet

ja det bør jo vasket men det har jeg faktisk ikke tenkt på. takk for det:)

Skrevet

Da gjør jeg det. Har gått opp for ting å vaske...alt er ferdig. Noen som trenger vaskehjelp? Hehe....plutselig blitt moro å vaske klær...hehe..babyklær, altså:o)

HI

Skrevet

Heheh sånn har jeg det også!!! Artig liksom!!!!:0) Trodde ALDRI at noe så kjipt som klesvask skulle bli koselig:)hhiihihii...... Jeg skal vaske denne sprinkelbeskyttern....:)

Skrevet

Ekspeditøren på baby-comfort i Ålesund sa at det ikke var nødvendig. Men jeg gjør det nok likevel. Støv og overskuddsfarge må bort

Skrevet

vaska min eg.. :) lukte jo temmeligt godt "nytt" før ...men så har jo jeg nese som en lodhund som sikkert alle andre her og da.... :)

Skrevet

jeg har vasket sengekanten ja. synd den luktet for mye plastikk og kjemisk. så siden jeg var så godt igang med vaskingen så tok jeg den også.

Skrevet

har vakset den ja...

Skrevet

Jepp. Om ikke lang tid vil babyen sparke seg opp i sengen, og bli liggende med hodet eller kroppen intill den...

Skrevet

Hm...hva mer kan jeg vaske..nå er sprinkelbeskytteren klar til tørk :o)

Alt jeg skulle gjøre i løpet av 3 ukers perm har jeg fått gjort på 1 dag....oj...jeg burde vel posjonert tingene litt....men såååå moro da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...