mamma.85 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er det noen fra det området her utenom meg tro?
kariuss Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 jeg bor ca 5 min fra tønsberg sentrum Du ??
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg bor ikke i Horten eller Tønsberg, men i Vestfold!! :-))) Rettere sagt Sandefjord!
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Jeg bor på Barkåker :-)
Mamsen til Pjokken Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Jeg bor i Tønsberg!! Termin i februar, hva med dere?
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Bor i Horten jeg, men flytter snart til Tønsberg. :-)
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Horten her også! På tide med bim-treff, kanskje? januarblomst, kanskje vi vet om hverandre, ser du har bikket 30 du også
Mamsen til Pjokken Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Er det noen av dere som er tilgjengelige for BiM-treff på dagtid..?
eni venter nr. 3 Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 ikke så veldig langt unna,bor i sandefjord jeg
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 jeg skal til lege kl ett, etter det vet jeg om jeg er tilgjengelig på dagtid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå