Gå til innhold

VESTFOLD?HORTEN/TØNSBERG


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra det området her utenom meg tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor ca 5 min fra tønsberg sentrum Du ??

Skrevet

Jeg bor ikke i Horten eller Tønsberg, men i Vestfold!! :-))) Rettere sagt Sandefjord!

Skrevet

Jeg bor på Barkåker :-)

Skrevet

Jeg bor i Tønsberg!! Termin i februar, hva med dere?

Skrevet

Bor i Horten jeg, men flytter snart til Tønsberg. :-)

Skrevet

Horten her også! På tide med bim-treff, kanskje? januarblomst, kanskje vi vet om hverandre, ser du har bikket 30 du også;)

Skrevet

Er det noen av dere som er tilgjengelige for BiM-treff på dagtid..?

Skrevet

ikke så veldig langt unna,bor i sandefjord jeg

Skrevet

jeg skal til lege kl ett, etter det vet jeg om jeg er tilgjengelig på dagtid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...