Gå til innhold

fortvila!!(sutre-innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 35 dager igjen til termin, skal reise hjem til familien min før fødselen- de bor 40 mil unna oss.. å min samboer som skulle kjøre de 40 milene- har mistet lappen!!!!!! for 3 mnd!!

*sutre-sutre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 mil? over glatte fjell å trange fjorder?? 2 uker før termin med datteren min på 4 i bilen?

tror ikke det..

Skrevet

hvorfor har han mistet lappen?

Skrevet

Er det mulighet for å ta toget, kanskje?

Skrevet

Det er jo d samme om du kjører selv eller ikke da du skal være med likevel!?

Skrevet

Litt fortvilende ja. Skjønner godt at du ikke vil kjøre selv. Jeg har selv kjørt minimalt siden 3 uker før termin. Klarer liksom ikke å snu meg ordentlig for å se om det kommer biler fra høyre eller venstre og bekkenet låser seg av og til så det gjør vondt å trykke inn pedalene.

Hmm, dere vurderer ikke buss eller tog eller noe sånt istedenfor?

Skrevet

fly har jo jeg ikke lov til.. han kjører langtransport-så gikk det litt fort i feil sone.. så da sitter jeg 40 mil unna-høygravid me jentungen alene! kjipt!

går ikke tog dit vi skal- dessverre!!

å må jo nesten ha bilen til vi skal opp igjen med babyen..

litt lite gøy å få mamma til å komme hit for å kjøre oss hjem..

syns det er utroli ubehagelig å be henne om noe slikt- er liksom voksen å skal klare meg selv!

kjøre bil gjør jeg minst mulig nå også-blir fortere sliten og det er ubehagelig å sitte å kjøre selv..

huff! vanskelig dette.. må vel bare ringe min mamma..

Skrevet

Du har jo lov til å fly opptil 2 uker før termin. Sjekket nettopp både sas og norwegian. Må ha legeattest som bekrefter fremdriften i svangerskapet samt at legen bekrefter at den gravid er frisk nok til å reise.

Skrevet

da skal det vurderes ja=) tusen takk!! har litt høytblodtrykk- men lov å håpe=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...