Neetamor-mednyspire Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 har 35 dager igjen til termin, skal reise hjem til familien min før fødselen- de bor 40 mil unna oss.. å min samboer som skulle kjøre de 40 milene- har mistet lappen!!!!!! for 3 mnd!! *sutre-sutre*
Neetamor-mednyspire Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 40 mil? over glatte fjell å trange fjorder?? 2 uker før termin med datteren min på 4 i bilen? tror ikke det..
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 hvorfor har han mistet lappen?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Er det mulighet for å ta toget, kanskje?
MissBenz Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Det er jo d samme om du kjører selv eller ikke da du skal være med likevel!?
BabyV Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Litt fortvilende ja. Skjønner godt at du ikke vil kjøre selv. Jeg har selv kjørt minimalt siden 3 uker før termin. Klarer liksom ikke å snu meg ordentlig for å se om det kommer biler fra høyre eller venstre og bekkenet låser seg av og til så det gjør vondt å trykke inn pedalene. Hmm, dere vurderer ikke buss eller tog eller noe sånt istedenfor?
Neetamor-mednyspire Skrevet 18. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2007 fly har jo jeg ikke lov til.. han kjører langtransport-så gikk det litt fort i feil sone.. så da sitter jeg 40 mil unna-høygravid me jentungen alene! kjipt! går ikke tog dit vi skal- dessverre!! å må jo nesten ha bilen til vi skal opp igjen med babyen.. litt lite gøy å få mamma til å komme hit for å kjøre oss hjem.. syns det er utroli ubehagelig å be henne om noe slikt- er liksom voksen å skal klare meg selv! kjøre bil gjør jeg minst mulig nå også-blir fortere sliten og det er ubehagelig å sitte å kjøre selv.. huff! vanskelig dette.. må vel bare ringe min mamma..
BabyV Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Du har jo lov til å fly opptil 2 uker før termin. Sjekket nettopp både sas og norwegian. Må ha legeattest som bekrefter fremdriften i svangerskapet samt at legen bekrefter at den gravid er frisk nok til å reise.
Neetamor-mednyspire Skrevet 18. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2007 da skal det vurderes ja=) tusen takk!! har litt høytblodtrykk- men lov å håpe=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå