prinsesse fiona Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Noen som har reagert og hvordan? Min baby på 5 måneder skriker som besatt i ettermiddag. Tok vaksine kl 9 i dag. Bare lurer på om det kan være derfor.
*Labomba80* Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jepp, det er nok det:) Sønnen min var også sånn når han fikk vaksine når han var baby.. Hylte som besatt utpå ettermiddagen, fikk også litt feber.. Trøst deg med at det vanligvis går over i løpet av dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå