lykkelig-mamma Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hei Vi skal starte å prøve 1 oktober. Kan dere se om jeg blir gravid snart? Vi tar det som det kommer, men synes dette er litt spenning og moro:) Vår første... Han 23.02.84 Jeg 02.03.85 Lurer bare på om dere ser meg gravid snart? Eventuelt kjønn eller om samboer tar mot til seg og frir snart? Vi har vert sammen i snart 8 år. Vet dere har dårlig tid, så setter pris på om dere bare ser det dere ser:) Takk:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg er nybegynner, men kan prøve. Jeg tror du blir raskt gravid, kanskje allerede i 1.pp Kjønn er jeg usikker. Tror han frir innen to år. Lykke til!! Hilsen nybegynner
Krin Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Hei Snart prøver! Jeg får oxo opp det samme som Anonym men jeg får opp at du vil få en liten gutt=))) Lykke til..... Klem fra
lykkelig-mamma Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Takk for at dere svarte meg:D Spent å se om dere får rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå