LiKr Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er det andre som har opplevd dette? Jeg er mye større (opphovnet) på den venstre siden av skambenet enn på den høyre. Ble nervøs her...... (huff). Har hatt vondt i skambenet (eller symfysebenet som det vel kanskje heter) siden i sommer, men smertene har ikke vært så ille. Mest når jeg har vært mye i aktivitet og sittet i ro endel etterpå. Da kjennes de godt når jeg reiser meg. Hjelper å stå bøyd i ro, også forsvinner de etterhvert.... Jeg har lest litt på nettet, og tenkt at dette sikkert er normalt mtp at bekkenet blir mer bevegelig og tøyelig under graviditet. Tok det også opp med lege som sa at det nok var det jeg tenkte. I det siste har jeg kjent smertene litt mer, og idag så jeg at jeg faktisk var skikkelig mye større på den ene siden (fremme).... Begynte å kjenne etter kuler osv, blir så fort redd sånne ting... Noen som har opplevd det samme eller?? Tenkte kontakte legen, men får ikke tak i han før i morgen. Frem til da kommer jeg nok til å gå å være smånervøs for om det er noe farlig, svulst eller noe.... huff..... *nå må jeg slutte å være hysterisk* !! Heh....
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Kan dessverre ikke svare deg på hva dette kan være. dersom du er veldig bekymret kan du jo ringe legevakten, så kan du kanskje få svar allerede i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå