Gå til innhold

Har DU noensinne vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må innrømme at ja, jeg har vært utro en gang, mot eksen min. selv om det ikke er noe unnskyldning må jeg si at han var en drittsekk og jeg hadde planer om å gå fra ham. han var voldelig, drakk hver dag osv. Reiste hjem dagen etterpå og pakket tingene mine og gjorde det slutt. fortalte ham om utroskapen over mail etterpå, fordi jeg følte han hadde rett til å vite om det. turde ikke fortelle det ansikt til ansikt siden han hadde voldelige tendenser.

har du vært utro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Skrevet

ja, mot en eks. Var 19 år, gjorde det slutt dagen etterpå. Men så kom det jo frem senere at han hadde kjøpt seg hore (ja tro det eller ei) mens vi var sammen + + + så dårlig samvittighet? NEI!

Skrevet

Ja.

Hadde ikke riktige følelser og var for feig til å gjøre det slutt.

Skrevet

Ja, mot eksen.

Fikk dårlig samvittighet, men fant ut etterpå at han også har vært utro så det var jo helt greit.

Skrevet

Nei..

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Jepp, og det var litt av en fadese.

Eksen min, tro det eller ei, jobbet i 3 hele mnd i de 4årene vi var sammen.

Jeg hadde en venn, en god venn av meg, som hørte på meg, støttet meg, noe egentlig hvem som helst ville gjort, jeg var så sår og trengte noen å snakke med, jeg var helt ødelagt.

Han støttet meg og var snill, og siden jeg hadde det så vondt forvekslet jeg det at han var snill mot meg som at jeg var forelsket i ham..

Så jeg var utro over disse mnd'ene.. Men så sluttet eksen min å jobbe å jeg ble hjemme.. I 2 år lengtet jeg etter denne vennen.. Møtte ham noen ganger mens jeg var sammen med eksen, kalte det "jobbsøking" evt "jeg er hos Katinka".. Vennen min var jo ganske forelsket i meg da. Heh..

Så klarte jeg endelig å gjrøe det slutt, og jeg gledet meg sånn til å bli sammen med denne vennen. .Vi hadde jo delt så mye.. Det hadde jo vært så koselig.. Jeg var jo kjempeglad i ham..

Så vi møttes.. Men det var ingenting der.. Det er det verste jeg har opplevd. Jeg følte ingenting. Han var kjempesnill, og kjempesøt og kjempeforelsket i meg og behandlet meg som en prinsesse.. Det var trist å måtte si hva jeg følte..

Han ble så lei seg.. Vi er ikke venner lenger...

Have you ever seen the rain..

Skrevet

Nei, selvfølglig ikke.

Skrevet

nei,og har ingen planer om å være det heller. har det alt for godt sammens med mannen min for å skulle ødelegge det.

Skrevet

Ja i tidligere forhold, ung & dum er vel min eneste unnskyldning.

Gjorde dte som hevn også, men lærte fort at man ødelegger bare for seg selv.

Så aldri mer!

Skrevet

Ja, det har jeg. Det er ikke noe jeg er stolt av og trenger ikke rettferdiggjøre det med masse grunner.,,

Jeg var 18, i et ræva forhold uten fremtid. Vi var nært slutten, og jeg tror jeg ville ha grunn til å ta en endelig avgjørelse. Jeg var småinteressert i en kompis, og han kjørte 4 timer for at jeg skulle få gjennomført utroskapen min.. høh.

Etter at det ble slutt med eksen beskyldte jeg han for å stjele, han beskyldte meg for å ikke betale tilbake penger osv. Og så toppet det seg og jeg ble så forbanna at jeg sa "Jeg håper du har skiftet på senga, for der har jeg hatt sex med M, og det var faen så bra!" Ikke mitt stolteste øyeblikk det heller. Særlig siden denne eksen min hadde en del problemer på akkurat det feltet.

Men feil er jo fine å lære av da ;)

Skrevet

Ja, mot min eks. Hadde ikke noe spesielt å utsette på forholdet vårt, utroskapen bare skjedde. Jobbet sammen med han jeg var utro med. Han var ikke årsaken til at forholdet tok slutt flere år senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...