Gå til innhold

navn...


mamma*me*nr2*imagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

vis jeg får en jente, så har jeg alltid ville kalt henne Linnea:)

men på søndag så vart jeg tante og sambo onkel. det er broren til sambo som har fått seg en jente, og de skal kalle henne Runa Linnea.

 

jeg vart litt lei meg siden jeg alltid har elsket navnet Linnea.

 

vist jeg og sambo seinere får en jente, går det fortsatt an å kalle henne Linnea, eller er det bare domt?

 

jeg tenker siden hun heter RUNA Linnea... så blir ikke det helt likt, men kansje for likt??..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehh,kansje vente til du blir gravid først? er ikke sikkert du får jente,å om du skulle gjøre det kan navnevalget ditt forandre seg:))

Skrevet

jeg hadde ikke gjort det, men det er min mening da:=) Syns det blir litt for nært siden du er tante til ungen. Hadde det vært en venn/venninne eller lengre ut i slekta så kanskje...

Men dette må dere avgjøre;)

Skrevet

Nei tror ikke jeg ville brukt det navnet da nei:(

Skrevet

Slik var det sist gang. Alltid ønsket meg en gutt og han skulle hete Sander. Så ble jeg gravid med gutt, å oppdager at svigersøster har tatt det navnet like før.

Ville ikke ha brukt det navnet, blitt for lik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...