Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Må innrømme at jeg ikke gjør det. gjør det en gang om dagen ca... men vasker dem godt i varmt vann mellom hver gang da.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg koker dem etter hvert bruk i tillegg til å skylle/vaske dem i varmt vann...
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Ja jeg tør ikke ta sjangsen på noe annet, men har 8 flasker så koker bare en gang i døgnet. Også tar jeg selve flaskene i oppvaskmaskinen hvis det passer sånn, er ikke alltid den kjøres hver dag, men tuttene koker jeg alltid.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Har 8 flasker og koker de en gang i døgnet ca. Koker de mellom hver gang. Vasker i varmt vann med såpe, skyller, og koker.
Potetnisse Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Ja, har sånn sterilisator, så det går fort og greit. Har en gutt på 4 mnd og syntes ikke man kan ta sjansen på å ikke gjøre det!!
beibiboom Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 jepp! skyller etter bruk, og vasker opp og koker hver kveld. ikke så mye arbeid egentlig:-)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Ja, selvfølgelig! Ikke for å skremme, men på den siden om info om flaskebruk, så står det at babyene i verste falle kan dø av en type bakterie som utv seg om flaskene ikke vaskes hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå