Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Var hos lege i dag og fikk påvist urinveisinfeksjon.... Skal da ta to piller per dag. Hva med sex i denne perioden? Noen som vet, glemte å spørre... Singerer med anonym idag.... hilsen
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 og bør man holde seg unna babysvømming?? HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg hadde sex da jeg hadde urinveisinfeksjon... Gikk fint det... Bare gikk og vasket meg etter sex`n slik at jeg evt fikk bort rester av sæd og bakterier...
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 dersom du ikke syns det er smertefullt å ha sex, kan du ha det. men særlig med uvi er det viktig med hygiene, så vask deg etterpå. du trenger ikke holde deg unna babysvømming. men som sagt vask og tørk deg godt. uvi er jo ikke smittsomt, det er noe alle får fra tid til annen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg ville ikke hatt sex i denne perioden siden immunsystemet "der nede" er mer utsatt for innfeksjon. Det dumme med uvi-kuren er at den dreper alle bakterier, de gode også. Jeg har allltid fått sopp etter denne kuren og hatt en runde med canesten. Og nei, ville definitivt ikke badet!. Uvi er forferdelig glad i å komme tilbake om og omgjenn. God bedring, det er ikke deilig!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 er sikkert ikke farlig men du kan jo bruke kondom for sikkerhets skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå