Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg har ikke kjøpt inn utstyr ennå. Mangler vogn,seng,vokispose,stellebord og slikt. Har ennå 8 uker igjen men bør kanskje begynne å stresse?, er det bare meg som ikke har kommet igang?
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Og du stresser?? Jeg mangler stellebord, bilstol, dyner og sengetøy.. Og får beskjed på torsdagen om når vi kan flytte inn i nytt hus... Pakker som en helt her, og håper mini holder seg inne til vi har kommet inn i nytt hus.. Har termin om 5 uker... Alt til baby står i esker ennå, eneste som er gjort er at de minste klærne er vasket.. Kan bli spennende framover nå ja...
Hanne31 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Du må iallefall skynde deg med vogn, hvis du skal ha en bestemt type. Kan være laaang ventetid på dem. Har 5 uker igjen i morgen og har fått i hus det meste men det er fordi jeg bare har gått hjemme den siste mnd. Synes det er greit å bli ferdig med det meste før jeg blir for stor også. Skrudde sammen stellebord her en dag og det var slitsomt nok, he-he. Vil helst gjøre ting selv slik at dagene går litt fortere. Når jeg/vi først hadde bestemt oss for type vogn, stellebord osv gikk det ganske fort så jeg tror ikke du behøver å stresse (bortsett fra vogna). Lykke til med shoppingen iallefall.
Bdancer Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 så lenge det viktigste er på plass 3 uker før termindato så er det vel greit:) Jeg synes det er så koselig å kjøpe babyting at jeg har ikke klart å vente så lenge.. er i uke 30 og har nesten alt klart.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 himmel og hav. ja jeg skjønner at jeg i og for seg ikke har grunn til bekymring. Håper at du har mange hjelpere som kan trå till under flyttingen. Det har absolutt sine fordeler å være gravid unner flytting. Selv blir vi uten bad, i de nærmeste ukene. Det er jo så godt planlagt at man må bare le.
strekkmerketrollet Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 med barn nr 1 kjøpte jeg ikke noe før det var 3 uker til termin...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 oi, og jeg som er stressa for at jeg ikke har kjøpt bind..... ja ja....... Husk at dere kan føle dere uggen på slutten
loppe Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Jeg har heller ikke kjøpt noentingen. 67 dager igjen idag. og nå klarer jeg ikke engang å få på meg mine egne strømper. Skulle nok gjort dette i andre trimester, men syns det var for tidlig da. Må kjøpe stellebord ihvertfall, og så noen bodyer og strømpebukser, og et hentesett. Men det blir bare med tanken... For ikke å snakke om å pakke bagen, hva i alle dager skal jeg ha i den? Nå ser jeg ut som en flodhest, hva slags kroppsform har jeg når jeg skal føde. Enig med du " Hjelpe oss" !
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Jeg har alt klart nå...Gubben setter opp stellebordet på badet nå..:)hihi. har 6 uker igjen til termin, men jeg er sjeeleglad for at jeg har kjøpt inn å gjort alt klart, for nå orker jeg INGEN ting lenger!! Så gjør så mye dere kan når dere faktisk har energi til det:) er ikke noe som heter for tidlig, men for sent er det noe som heter.. hehe
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Fikk ordnet det meste i siste mnd. Nå skal jeg prøve å være tidligere ute, har ennå 15 uker til terminen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå