Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hvor mange har lyst til å være med på treff mandag 8 oktober?? Samsyn og lille Camilla
Bellen^2 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Vi vil:) Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Mandag passer bra vet du, vi blir med :-) Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian Sanasol & Mia
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian Sanasol & Mia Lykkebarn og Mathilde
Endelig ny spire i magen Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Æsj da kan ikke vi... Jeg og min kjære kommer hjem fra Amsterdam sent søndag kveld. Og da drar jeg rett hjem til mamma som har passet Benedicte siden torsdag. Vi sover over der. På mandag kveld får vi besøk av famile fra stavanger som skal være her til torsdag. Men vi kommer sterkere tilbake
Millapril Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Vi satser på å bli med Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian Sanasol & Mia Lykkebarn og Mathilde Millapril og Erica
Heihvordetgår Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Kanskje. Hvor og når? Er i Oslo?
Rødtopp75 og to små Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Vi regner med at vi kommer Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian Sanasol & Mia Lykkebarn og Mathilde Millapril og Erica Rødtopp75 og Josefine
Gjest Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Vi er på 6 mnd kontroll den dagen. Og denne gangen blir det også en grundig sjekk av hoftene (pga seteleie) igjen, og sist var det ganske smertefullt, så vi avstår fra treff denne gangen også vi. Prøver igjen en annen gang!
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Da er vi i Italia. Reiser dit den dagen og skal være der til den 16. Herlig med ferietur He et fint treff. Vi kommer sterkere tilbake.
Två små trollungar Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Vi reiser sannsynligvis til Sverige den dagen, men hvis reisen blir senerelagt blir vi gjerne med...
Solstråle72 Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Vi kommer! Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian Sanasol & Mia Lykkebarn og Mathilde Millapril og Erica Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias
måken og vesla Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Da har vi landet etter all reisingen! Så vi kommer :-) Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian Sanasol & Mia Lykkebarn og Mathilde Millapril og Erica Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias Måken og vesla
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Dytter denne litt... Er det ordnet med lokale....seier og glede?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 Siden vi ikke blir så mange denne gangen; hva med Mecca? Da blir det jo trilletur ned for de som vil (eller møtes der for de som heller vil det) og lekeplass for barna?
Bellen^2 Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 God idé, vi er med (hehe, det rimte jo)! Vi er med på trillings også
Tussi og Maja Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Vi er med. Mecca høres bra ut:-) Genialt ettersom de har "leke-plass" til de små. Men er det plass til så mange der da? Jeg har aldri vært der, så jeg vet ikke hvor stor leke-plassen er... Samsyn og lille Camilla Bellen & Sebastian Sanasol & Mia Lykkebarn og Mathilde Millapril og Erica Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias Måken og vesla Tussi og Maja
Millapril Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Bra forslag! Vi er med. Hva er adressen, for oss som ikke har vært der før. Regner med at de har både mat og kake der, så det funker for oss!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. oktober 2007 #19 Skrevet 4. oktober 2007 Du Tussi har jo ikke meldt deg på før nå, og da blir det for mange gitt. Neeeeeeida hehe :-p Det er ikke rare lekeplassen, men nå er det vel ikke alle som vil leke samtidig? Noen vil sove og andre vil spise...tror jeg? Det er vel bare en måte å finne ut om det funker på :-) Blir det trangt om saligheta så dropper vi det neste gang. Se på mecca.no for kart. Vogner må forresten stå utenfor da.
Tussi og Maja Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg og Maja kan jo evt stå ute og vente.. He he.. Neida, du har jo helt rett. Bare en måte å finne det ut på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå