Gå til innhold

Nytt treff mandag 8 oktober??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har lyst til å være med på treff mandag 8 oktober??

 

Samsyn og lille Camilla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil:)

 

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Skrevet

Mandag passer bra vet du, vi blir med :-)

 

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Sanasol & Mia

Skrevet

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Skrevet

Æsj da kan ikke vi... Jeg og min kjære kommer hjem fra Amsterdam sent søndag kveld. Og da drar jeg rett hjem til mamma som har passet Benedicte siden torsdag. Vi sover over der. På mandag kveld får vi besøk av famile fra stavanger som skal være her til torsdag.

 

Men vi kommer sterkere tilbake

Skrevet

Vi satser på å bli med

 

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Millapril og Erica

Skrevet

Kanskje. Hvor og når? Er i Oslo?

Skrevet

Vi regner med at vi kommer :)

 

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Millapril og Erica

Rødtopp75 og Josefine

 

Skrevet

Vi er på 6 mnd kontroll den dagen. Og denne gangen blir det også en grundig sjekk av hoftene (pga seteleie) igjen, og sist var det ganske smertefullt, så vi avstår fra treff denne gangen også vi.

 

Prøver igjen en annen gang!

Skrevet

Da er vi i Italia. Reiser dit den dagen og skal være der til den 16. Herlig med ferietur :)

 

He et fint treff. Vi kommer sterkere tilbake.

Skrevet

Vi reiser sannsynligvis til Sverige den dagen, men hvis reisen blir senerelagt blir vi gjerne med...

Skrevet

Vi kommer!

 

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Millapril og Erica

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

 

Skrevet

Da har vi landet etter all reisingen! Så vi kommer :-)

 

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Millapril og Erica

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Måken og vesla

  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytter denne litt...

 

Er det ordnet med lokale....seier og glede?

Skrevet

Siden vi ikke blir så mange denne gangen; hva med Mecca?

Da blir det jo trilletur ned for de som vil (eller møtes der for de som heller vil det) og lekeplass for barna?

Skrevet

God idé, vi er med (hehe, det rimte jo)!

 

Vi er med på trillings også:)

Skrevet

Vi er med. Mecca høres bra ut:-) Genialt ettersom de har "leke-plass" til de små. Men er det plass til så mange der da? Jeg har aldri vært der, så jeg vet ikke hvor stor leke-plassen er...

 

Samsyn og lille Camilla

Bellen & Sebastian

Sanasol & Mia

Lykkebarn og Mathilde

Millapril og Erica

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Måken og vesla

Tussi og Maja

Skrevet

Bra forslag! Vi er med. Hva er adressen, for oss som ikke har vært der før. Regner med at de har både mat og kake der, så det funker for oss!

Skrevet

Du Tussi har jo ikke meldt deg på før nå, og da blir det for mange gitt.

Neeeeeeida hehe :-p

 

Det er ikke rare lekeplassen, men nå er det vel ikke alle som vil leke samtidig? Noen vil sove og andre vil spise...tror jeg?

Det er vel bare en måte å finne ut om det funker på :-) Blir det trangt om saligheta så dropper vi det neste gang. Se på mecca.no for kart. Vogner må forresten stå utenfor da.

Skrevet

Jeg og Maja kan jo evt stå ute og vente.. He he.. Neida, du har jo helt rett. Bare en måte å finne det ut på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...