Gå til innhold

postlogic...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det? har du bestemt deg? uff, vanskelig situasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

hei!

 

jeg vet ikke helt.. jeg er jævlig jævlig skuffet av åpenbare grunner..

jeg ble veldig sint og ringte ham opp igjen og snakket hardt til ham, denne gangen var han ikke like eplekjekk.

jeg sa at bagen står klar og jeg har allerede ringt bestemoren din, for det har jeg faktisk..

så får du velge selv om du vil komme hit hjem og oppføre deg, rekke buss evt. ta sykkelen til jobb.. jeg finner meg ikke i dette mer T.E..

 

det er ikke bare å gå når man har en baby som er vilt forelsket i pappaen sin og omvendt.

 

men det er slitsomt å ha to barn..

 

så sa han at han hadde ringt kjørelæreren og avtalt kjøretimer, ringt hafslund og blablabla, dere skjønner tegninga liksom, sånn skikkelig siste innspurt..

jeg har innredet rommet jeg sitter på nå så han kan sove her.. jeg kan sove med BaBa på eget rom..

akkurat nå orker ikke jeg å forholde meg ti len krangel og jeg orker heller ikke hjelpe ham noe mer..

 

vet ikke hva jeg skal gjøre jeg..

Skrevet

uff,høres kjipt ut =( nei er jo vanskelig når man har en baby sammen... men jeg har kanskje fortalt om eksen min... han var like mye baby... og det var faen ikke enkelt altså, måtte passe på at han sto opp og kom seg på jobb/skole, måtte lage mat til han ellers gikk han hjem fra skolen i lunsjen fordi han var sulten og gadd ikke reise tilbake for å ha resten av timene osv osv... herregud for et slit det er. men mannen din er tross alt 30 år, han burde ha lært seg det nå! uff, lykke til. la han forstå alvoret! hva sa bestemoren da forresten?

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

nei, du vet jo hvordan min eks var og.. voldelig og tok nesten livet av meg.. osv.. forferdelig.. forsørget jo han og..

 

det er nok derfor dette er ekstra ille for meg.. eksen min skylder meg 500 000 fordi han ikke jobbet og tvang meg til å ta ut arv for han.. osv.. det ødela jo mye for meg.. i senere tid har jeg funnet ut at han bestilte ting i mitt navn og det g ikk til inkasso osv.. er så my surr med han og..

 

er sliten av dette nå.. vil bare at ting skal ordne seg.. han nekter jo å gå i terapi -"hjelper ikke".

 

bestemoren ble litt sjokkert men jeg sa bare at tom hadde så lang reisevei så kanskje han ville bo der litt.. jeg orker ikke utbasunere sånt..

Skrevet

ja han eksen din høres ut som en jævla dritt... samme greiene med min også vettu, men han var ikke så gale da... ødela ihvertfall ikke økonomien min til de grader... fy faen. skjønner at ting blir vanskelig for deg... men dette fikser du. forhåpentligvis skjønner han alvoret og du får en real unnskyldning. det beste hadde jo vært om dere kunne fortsatt å være sammen, men hvis han bare lager problemer går jo ikke det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...