Gå til innhold

Sikkert et kjempedumt spm, men...:


Anbefalte innlegg

Skrevet

ønskelisten til fødselen... skal den leveres innen en frist? Og hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut ifra det jeg har skjønt leverer man det når man skal føde.Tror ikke det er noe frist for levering av ønskeliste.Lever den til jm du treffer

Skrevet

Jeg hadde ønskelisten liggendes i plastlommen sammen med de andre papirene mine (helsekortet osv) og leverte alt dette til jordmora når jeg kom på sykehuset for å føde. Trenger ikke levere det noe tidligere.

Skrevet

hva skriver en i ønskelisten?

Skrevet

Da jeg var på omvisning på føden sa de at de ikke ville ha noen ønsker før fødselen pga at de ikke hadde kapasitet til å ta vare på det allikevel. Vi kunne komme med ønskene når vi ankom på fødedagen. Kan jo være forskjellig fra sykehus til sykehus kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...