Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ønskelisten til fødselen... skal den leveres innen en frist? Og hvor?
sivilivikivi Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Ut ifra det jeg har skjønt leverer man det når man skal føde.Tror ikke det er noe frist for levering av ønskeliste.Lever den til jm du treffer
2. gutten har kommet Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg hadde ønskelisten liggendes i plastlommen sammen med de andre papirene mine (helsekortet osv) og leverte alt dette til jordmora når jeg kom på sykehuset for å føde. Trenger ikke levere det noe tidligere.
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 hva skriver en i ønskelisten?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Da jeg var på omvisning på føden sa de at de ikke ville ha noen ønsker før fødselen pga at de ikke hadde kapasitet til å ta vare på det allikevel. Vi kunne komme med ønskene når vi ankom på fødedagen. Kan jo være forskjellig fra sykehus til sykehus kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå