Gå til innhold

Ville dere kjøpt brukt barnesete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke ha noe moralpreken, hehe. Vil bare vite om dere ville gjort det eller ikke. Vi trenger et sete til å ha hos besteforeldrene og det er så innmari dyrt å kjøpe nytt, men er jo litt i tvil om det er forsvarlig å kjøpe brukt. Setet kommer kun til å bli brukt i 50-sone til og fra park for den som måtte lure. 3min kjøretur hver vei. Men ulykker skjer jo på korte turer og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,i så fall bare hvis det var fra en person jeg kjenner og VET at den ikke har vært med i trafikkulykke før..

Skrevet

ville ikke når vi kjøpte det første. Helst kjøpe brukt av kjente, men holdt faktisk på å kjøpe et bra brukt på finn forleden. angrer. Ganske sikker på at det ikke var utsatt for dårlig behandling.

Ville ikke kjøpt gamel seter brukt. kun en eier!

Skrevet

Jeg har kjøpt brukt sete. Fant et på finn som var ca 1 år gammelt. Sete var helt fint, var ikke slitt en gang.

Skrevet

Vi kjøpte brukt sete av et nært vennepar av oss. Vi vet de ikke ville solgt oss et sete som ikke var 100%. Ville ikke kjøpt det av noen vi ikke kjente og stolte på.

Skrevet

Nei, ikke av ukjente og ikke hvis det maatte sendes med posten.

Skrevet

Nei, for seter som har vært innblandet i kollisjon trenger ikke å ha noen synlige skader. Det er helt sikkert noen der ute som selger slike seter. Så nope her i gården ja. Med unntak av venner som jeg vet at ikke har vært innblandet i ulykker ol

Skrevet

Ja jeg kunne gjordt det.Men ikke ett gammel ett.

Skrevet

Nei, jeg ville ikke gjort det, Trygg Trafikk anbefaler IKKE å kjøpe brukt bilsete når man ikke kjenner selger..!

Skrevet

Jeg kunne kjøpt et brukt som sånn krise sete hos besteforeldrene, men ville kjøpt det av kjente så jeg visste sikkert at det ikke har vært i en ulykke...

Skrevet

Ja, jeg ville ha gjort det. Ville heller kjøpt et brukt anerkjentmerke som f.eks HTS istedet for et splittert nytt "billig" sete.

Måtte gjøre det ifjor, hadde veldig dårlig råd og trengte sete.

Hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg valgt anderledes, men angrer ikke på valget mitt.

Skrevet

Nei!

Min svigermor bulker bilen i ett sett, og skal det skje med mitt barn i baksetet så skal han være trygt sikret.

Hender hun svipper han til og fra bhg. som ligger 1,5 minutter nede i veien her.

Har kjøpt et besafe combi sete.

Skrevet

Aldri i verden.

Skrevet

Anerkjente seter er like dårlige om de er kræsjet med som billige seter som er kræsjer med..! Har de vært i kollisjon er det like skummelt med HTS eller Britax..!

Skrevet

Ja det ville jeg gjort, og kommer til å gjøre til besteforeldrebilen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...