phantomet Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Her i phantom-hulen har vi en policy om å aktivt delta i barnas liv og leven, og dermed havner vi jevnlig i søkelyset for verv i forskjellige sammenhenger.. Trenerjobber, SU representanterog nå har phantomet nettopp blitt kontaktet av barnehagen for å sitte i styret der... Jeg har egentlig ikke så mye overskudd, men ser at det krever et visst engasjement for å sikre at ungene får best mulig hverdag, så nå teller jeg på knappene frem til i kveld på om jeg takker ja til å sitte i styret...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Synes du bør tenke deg veldig godt om før du sier ja til det akkurat nå min venn! Du er sliten, ikke i form, trenger påfyll selv, og er kanskje ikke den rette for det vervet akkurat nå....Tenk heller på deg selv og alt du skal få rettet opp med helsen din og underskuddet på energi. Det er og vil alltid være slik at det er noen få som alltid stiller på slike verv, jeg er selv en av dem, men forhåpentligvis så er det flere av dem enn bare deg. Det handler nok også om at de alltid ringer dem først som alltid svarer ja;-)) Så prioriter nå og tenk at det vervet kan du heller ta når tiden er klar:-)
phantomet Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 *kremt* Som eneste villige til å ta verv, sitter jeg nå i Styret for barnehagen. Det er øverste myndighet, og besluttningsorganet, så jeg får se det som en mulighet til å konkret kunne påvirke hverdagen til barnet mitt... Jeg mistenker at dere begge har rett i at helsen bør komme først, men jeg vet at jeg slett ikke vil være vedvarende syk, og jeg vet at jeg brenner for nettopp dette... Fikk også avsluttet gottepose utdeling i bursdager, gitt hint om diskresjon dersom noen barn blir utelatt i bursdager(noe jeg selv er helt imot....) Fikk tatt opp konflikthåndtering, roset de positive tingene de faktisk utretter hver dag i barnehagen. Og belyst noen viktige pilarer i pedagogikken..... (Og jeg var der bare som en vanlig forelder altså...*ler*) Etter møtet hadde jeg en lengre prat med en ny pappa, som takket for at jeg hadde tatt meg tid forrige uke å prate med hans gravide kone om fødsel.... *ler* Hun var mye mer motivert nå enn tidligere...
Maud Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 De får en glimrende ressurs i styret i den barnehagen da! Du får gjøre så mye utav det som helsa tillater. Det er klart du blir frisk igjen en eller annen gang og da får du heller legge inn et høyere gir da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå