Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 kjente det kilte i nakken,og jeg tok hånda og kastet bort det som var der,regna med at det bare var et hår.. men neida..en edderkopp.. I NAKKEN MIN!! helvette.. nå får jeg ikke fred resten av dagen...jeg klør over hele meg.. faaaaaaaen.
mamma >to gull Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Iiiiikk... De er sååå ekle.... Stakkar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå