Hera83 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hei! Tok en EL-test nå for å prøve å finne ut når jeg har eggløsning. Streken har blitt sterkere og sterkere for hver dag som har gått, og nå er den skikkelig sterk. Men jeg lurer på om dere hadde giddet å gå inn på siden min og se om dere ville tolket denne streken som positiv? Jeg tolker den vel egentlig som positiv siden den er nesten like sterk som kontrollstreken. Takk for hjelpen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hmmm... Jeg ville ihverfall hoppet i høyet i dag hvis jeg var deg;) Kan jo hende at den blir sterkere i morgen eller om et par dager. Men hvis den ikke blir det er den nok positiv ja:) Lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Den er ikke positiv, men...... Du kan gå ut i fra at den blir det i løpet av 24 timer, eller at den har vert det, men LH stigningen har vert så kjapp at du har ikke rukket å få det med deg. Hvordan var testen som du tok dagen før og når på døgnet tok du de?
Hera83 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 I går var den ikke så sterk, men jeg så tydelig en strek. Tok testen i 16-tiden i går. I dag tok jeg den ca kl.15. Regner med at EL er rett rundt hjørnet, så da vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Da tipper jeg at den er positiv i morgentdilig eller ut på dagen. det er berre å hoppe i høyet:D
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 hmm.. jeg har hatt temmelig mange slike tester jeg. Trodde de måtte være sterkere enn teststrek for å tolkes som positiv?
Hera83 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg tolker den som omtrent positiv fordi streken bare har blitt sterkere og sterkere utover uka. Streken er nok også litt sterkere i virkeligheten enn på bildet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå