Gå til innhold

ao ao!! det var vondt!!


jentamiimagen:-)= høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

ryddet ut av oppvaskmaskinen da det begynte å gjøre vondt på høyre side av magen.fant ut at jeg skulle legge meg på sofaen for å se om det hjalp, da ble det bare enda verre, vuderte å ringe føden men viste ikke hvordan jeg skulle komme meg opp av sofaen igjen. med litt kav fikk jeg kommet meg opp for å ringe, men da gikk det over. nå lurer jeg bare på hva det var for noe, babyen i magen sparket hele tiden så den virket til å ha det bra!!

 

men ble litt bekymret, men synes ikke det noe å ringe etter nå som det har gått over.

 

har noen av dere opplevd noe sånt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...