jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ryddet ut av oppvaskmaskinen da det begynte å gjøre vondt på høyre side av magen.fant ut at jeg skulle legge meg på sofaen for å se om det hjalp, da ble det bare enda verre, vuderte å ringe føden men viste ikke hvordan jeg skulle komme meg opp av sofaen igjen. med litt kav fikk jeg kommet meg opp for å ringe, men da gikk det over. nå lurer jeg bare på hva det var for noe, babyen i magen sparket hele tiden så den virket til å ha det bra!! men ble litt bekymret, men synes ikke det noe å ringe etter nå som det har gått over. har noen av dere opplevd noe sånt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå