Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Noen som vet når de kutter ut den analoge antennen til tv og bare går over til parabol, kable og bakkenett?? Jeg har ikke noe,så blir da uten tv.. Har ikke råd til å kjøpe noe nytt enda, vil helst ha bakkenett, men ha hørt at det kommer en bedre utgave og bedre tilbud av det utpå senhøsten/over jul. Noen som vet?? Hilsen en uten tv når det forsvinner..
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Kommer an på hvor du bor. Fikk brosjyre om det i posten idag. Dersom du f.eks. bor i Oslo åpnet det digitale bakkenettet 6 sep, og det analoge stenger 29. april -08. Fortell meg hvor du bor(fylke) og jeg kan slå det opp for deg.
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 I Hordaland åpner det digitale bakkenettet 1. okt, og det analoge stenger 30. sep. -08
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Takk for svar:) Hadde hørt at det stengte 1 okt-07, men da jeg heldigvis et år på meg:) Wee...
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Det ligger endel info om det på www.ntv.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå