Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Sikkert et skikkelig dumt spørsmål,men jeg ble plutselig så usikker.. er det greit og ha barn i bæresele på bussen?? Kan ikke huske at jeg har sett det før,bare i vogn??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Tror ikke jeg ville ha gjort det, men lurer litt jeg og;)
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 hei:) jeg bruker både vogn og bæresele om bord i buss.. bæreselen er feks veldig praktisk når du skal av og på bussen, og dersom babyen din sitter godt mens du sitter også, så er den jo bedre beskyttet der enn i vogna. desverre blir vesla mi veldig urolig og ukomfortabel i bæreselen hvis jeg sitter, derfor har jeg med vogna, legger henne nedi der når jeg har betalt og har stroppet fast vogna.
Sjalabais Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Føler meg mye tryggere med L i bæretøy enn i vogn om bord i en buss. Hvor lett har ikke vogna for å skrense, skli eller t.o.m. velte om bussen gjør noen brå bevegelser?? Og da blir jo babyen kastet rundt i vogna, med mindre h*n sitter bom fast i seler i vogna (og om lille er så liten at h*n ligger i bagdelen, så blir h*n i hvertfall kastet rundt nedi der). Setter meg med L festet godt på magen min, og om de har seter som er vendt mot kjøreretningen så setter jeg meg der. Da stuper ikke jeg inn i L om hun stuper forover mot setet foran, men hun blir bare presset mot brystkassa mi. Har de ikke bakovervendte seter, sitter jeg sideveis med beina ut mot midtgangen. Det føles mye tryggere for meg, for da har jeg full kontroll på L hele tiden. Det er mye vanskeligere å holde fast vogna og unngå at hun blir kastet rundt nedi bagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå