Gå til innhold

Dere som har peiling på temping:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, til nå ser den veldig lovende ut, INGEN tvil om det. Men som kommer "men". Den kan fortsatt forandre seg, å det kan skje plutselig. Så fortsett å temp å oppdater oss videre

Skrevet

Den ser fin ut, synes jeg. Kunne ønske jeg hadde det samme :-)

Hold oss oppdatert!!!

Lykke til!

Skrevet

Tuusen takk for at du så på den!:) Kjempegøy at du og synes den ser veldig lovende ut. Vet at den plutselig kan forandre seg *sukk* Håper den holder seg sånn! Skal fortsette å tempe og skal holde dere oppdatert:) Tester på fredag hvis tanta holder seg vekk.

Skrevet

Tusen takk for at du så på den!:) Kjempegøy at du og synes den ser fin ut. Skal holde dere oppdatert!!

Lykke til du og!!:)

Skrevet

det er det som er så dumt med temping, den kan forandre seg over natten, så ingenting er sikkert før man ser den positive testen. Må du har vertfall håp, for dette så bra ut

Skrevet

Ja det er det som er dumt, og da blir man så skuffa. Men veldig spennende at du synes det er bra ut. Har ikke hatt en så lovende chart før;) Kommer til å bli noen lange dager framover nå. Bare gleder meg til jeg kan tempe igjen.

Håper det snart klaffer for dere og og at spira blir sittende. Har skjønt at du har hatt det tøft. Lykke til, håper du tester positivt når du har IKM:)

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for deg.

Ja, livet er ikke alltid på vår (og så mange andre) sin side. Håper at jeg snart ser lyset

Skrevet

Tusen takk:) Skal krysse fingrene for deg og. Håper at du snart ser lyset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...