Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan ta billige babybilder hos fotografen uten å måtte spare og spinkle i flere mnd?? Bor i Bergen,så det må være der;) Var og tok hos Fame, men brukte da gavekortet og der er det UAKTUELT å bestille noe. Var jo sinnsykt dyre og ja, jeg har ivertfall ikke råd til et (lite) bilde til flere tusen kroner. Så der skal jeg bare ha gratis bildet. Har derfor lyst å ta et sted hvor det går ann å kjøpe bilder som jeg kan gi i julegaver/gave til besteforeldre osv...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Søk på gule sider. Vi var til en fotograf og tok bilder,ble kjempefine,fikk med 20 prøvebilder med hjem. =)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Hvor tok du dem?? Ja, kan søke på gule sider, men orker ikke ringe rundt til et hav av fotografer.. Derfor lurte jeg på om noen hadde navn å komme med...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Hva med å gå til en hobbyfotograf? Da blir det jo billig. Men dere kan sikkert ikke få en mappe med bilder som hos fotograf. Men f. eks få bildene på en cd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå