Gå til innhold

ville dere kjøpt en pysj til 450 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ull da.. sååålyst å kjøpe den til småen,men synes det er litt dyrt... hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, ingen av ungene mine er så glad i å bruke pysj, men skulle kanskje ha kjøpt det da snupp var baby og sparket av seg dyne hele tiden. Har man råd og lyst så hvorfor ikke? :o)

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt mye penger og ikke visste hva jeg skulle brukt de til så hadde jeg gjort det, men ikke ellers...........

Skrevet

grunnen er at han bare sparker av seg dyna hele tiden og sovner gjerne oppå dyna...

og har forhørt meg om pysjene fra nøstebarn og fått bare positive tilbakemeldinger;)

Skrevet

Hvilken er dette? Nøstebarn? Hvis du er opptatt av å kjøpe ullpysj og vil betale litt mindre så har Janus fine pysjer. Bruker dem jeg og betaler i underkant av 300 kr. Kjøper dem store og de er uten bein. Kan derfor bruke dem lenge.

Skrevet

Ja det ville jeg =0)

Skrevet

Jepp, uten tvil :-)

Snuppa har faktisk 2... fra nøstebarn med fot. De er sinnsykt gode, og vi bruker ikke penger på andre pysjer. Nå nærmer snuppa seg 2 år og da kjøpte vi str 3 år. Bruker den med truse utenpå for at hun ikke skal ta 2 ben i 1. Ellers er den ikke altfor stor.

Alltid god og varm, ikke for varm ikke for kald. Liger på lammeskinn i tilegg og trenger ikke å bekymre oss for at hun drar av seg dyna. Og brukte den i hele sommer også :-)

Så dette er uten tvil et kjøp jeg ville gjort, jeg har jo gjort det 2 ganger alt :-)

Skrevet

Kanskje hvis jeg var superrik og ikke hadde noe annet å bruke penger på

Skrevet

Hehe

Var i en sportsbutikk med eksen idag, der det var luer til 300kr.

"Sånn skal jeg kjøpe til mini" sier han å blir helt i 100...

Jeg prøver å trøkke inn at det ikke er nødvendig å bruke så mye på en lue, da du kan få 3stk på for eksempel Hennes og Mauritz for samme pris, og samme kvalitet. kanskje enda kulere og morsommere motiv på.

Er jo så mye annet de trenger og,

så 450kr på en pysj.. da bør du ha en del kapital ja!!

Skrevet

JEG ville ikke gjort det..

Skrevet

godt å se at ikke alle er negative her da;)

kanskje jeg skulle kjøpe da.... men må nesten kjøpe 2 år da så den holder en stund... han er snart ett;)

Skrevet

Vi kjøpte str 2 år i fjor da hun ble 1. Gjorde det på samme måten da, nå bruker hun den i 2 år uten truse og den i 3 år med truse.

Og det er faktisk de eneste pysjene vi har. Den er utrolig god!

Vi velger å bruke penger på nøstebarn ol.l og har da klær som varer og vikelig gir valuta for pengene. Jeg er uenig i det ei over her skrev om luer.. Vi har 2 luer til snuppa utenom solhatt. 1 vår/høst lue fra Kivat og 1 vinterlue fra Kivat. Vi trenger faktisk ikke 1000 luer, fordi disse 2 luene dekker alle våre behov til en lue gjennom hele året. Gode rene stoffer, og en pris som er noe dyrere. Men da kjøper jeg heller ikke 5 forskjellige på hm og ender opp med samme pris alikevel.

Skrevet

Ja-jeg har akkurat bestilt ullfrottepysj fra Nøstebarn til min gutt,kostet 388,-.Hadde hørt så mye bra om den,så da vil jeg prøve den ut.Kjøpte den stor i størrelsen.

Er den så god som de sier,kjøper jeg en til..

:-)

Skrevet

hiihhi jeg ringte mamma jeg... for å høre... hun har alltid vært opptatt å ha kvalitet forran kvantitet.. og synes jeg burde kjøpe den;) og ikke bare det men hun skulle betale for den;) kjempesnillt;)

Skrevet

Jeg er typen som kan handle dyrt til gutten min, men pysj til 450 kroner. Nei!

Men hadde jeg følt behov,. JA!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...