Gå til innhold

hmmm.noen som har kjent mindre bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes ikke lilepia i magen sparker så mye lengre...merker jo litt..men ikke så harde spark..er det vanlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til det ja,gutten min sparket plutselig bare litt om kvelden,men jordmor sa det er for det at babyen sover mye nå,og har har mindre plass til og bevege seg.men det finnes enkelte dager der han sparker mye på dagen og lite på kvelden.Alt etter som hva jeg gjør på dagen.

Skrevet

kor langt e du på vei da?æ e 24 uke..

Skrevet

hei..'

det samme skjedde med meg for en uke siden,da kjente jeg spark men ikke i nærheten av det det hadde vært,ble på en måte mindre og mindre for hver dag,har kjent spark hver dag siden uke 16,jeg ble så bekymret så ringte føden,di ba meg komme opp ditt,di tok hjertelyden og alt var fint,men di sa at jeg skulle kommet mye tideligere,for hvis det hadde vært noe galt er det lurt å komme med en gang,så du kan jo bare ringe jordmor eller føden,jeg ble veldig godt tatt i mot,

og det var bare at hun hadde snudd seg og sparket med morkaka,da kjenner man mindre,det er jo veldig god plass ennå så di svømmer rundt og rundt,ikke alltid lett å vite hvor di ligger.

det var deilig å høre hjertelyden,så får du roet deg ned også,kjipt å gå å tenke på.

er i uke 24 nå;)

lykke til..

Skrevet

Varierer mye her. er 26 uker. hun sparker noe innmari noen dager, hardt og ofte.. Andre dager, som i dag, har jeg bare kjent litt "bobling" nå og da.. Tror det er ganske vanlig..

Skrevet

ja..æ kjenn jo ikke ætter længer heller så..kan jo hend den sparka utn at æ veit d...har så my anna å hold på me..

Skrevet

har det akkurat likedan her...ble litt bekymra...snakka med jordmora og hun sa at det var ikke unormalt at man ble litt skeptisk, men det var ingenting å bekymre seg for...januarbaby jeg også:) Er i uke 25 nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...