Gå til innhold

Stakkars lille jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke den saken var så veldig tragisk egentlig. Ikke det at det er fint å etterlate unger på jernbanestasjonen, men det var kun 15 min at denne jenta var uten tilsyn. Men klart det er trist å bli uten noen man kjenner.

Skrevet

Godt at hun ble fanget opp såpass raskt, men fy faen! hvordan klarer foreldrene å bare gå fra barnet sitt på den måten? Jeg skjønner ikke hvordan mennesker klarer..

Skrevet

Mye som kan skje på 15 minutter. Ville ikke gjort det med min egen 3 åring akkurat

Skrevet

Huff. Fatter heller ikke at det går ann. Om spekulasjonene stemmer, er jo faren kanskje både morder og psykisk ustabil... Drittsekk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...