ღhælgelainnღ Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 leste dette innlegget på vg http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166494 Tenk så redd den lille jenta måtte være og ikke skjønte noen ting. Plutselig blir hun bare etterlatt på en stor togstasjon uten et eneste kjent fjes å se.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Synes ikke den saken var så veldig tragisk egentlig. Ikke det at det er fint å etterlate unger på jernbanestasjonen, men det var kun 15 min at denne jenta var uten tilsyn. Men klart det er trist å bli uten noen man kjenner.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Godt at hun ble fanget opp såpass raskt, men fy faen! hvordan klarer foreldrene å bare gå fra barnet sitt på den måten? Jeg skjønner ikke hvordan mennesker klarer..
ღhælgelainnღ Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Mye som kan skje på 15 minutter. Ville ikke gjort det med min egen 3 åring akkurat
Dotten Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Huff. Fatter heller ikke at det går ann. Om spekulasjonene stemmer, er jo faren kanskje både morder og psykisk ustabil... Drittsekk!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 huff.. får skikkelig vondt i hjertet jeg da.... (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå