ana baroma Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Egentlig har jeg syntes det har vært litt rart å bruke opptil 15-1600 kroner på en utedress, men det ser jo ut som at de går i arv, selges osv flere sesonger?!! Kikka nettopp på et innlegg om dresser som skulle selges brukt for andre gang, og det er jo om ikke annet god miljøpolitikk:)) De brukes til de er utslitte kan jeg tenke meg, og om 2-3 unger kan slite ut en dress, så er jeg egentlig litt imponert. Kankskje en liten tanke å ta med seg i disse miljøtider?
1stor1liten =) Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Det er jo veldig greit når sånne ting kan gå i arv eller selges videre. Selv hadde jeg ikke kjøpt en brukt dress ,da måtte det være av noen vi kjenner isåfall. Reima o.l er sikkert kjempedresser de,men jeg hadde ikke hatt råd til en så dyr prislapp nå. valgte reflex sin. Er så lei alle disse diskusjonene om det er dresser eller bilseter, folk kjøper vel det de vil og som passer hvert enkelte lommebok. (klikker heller ikke inn og leser diskusjonene jeg er lei av)
1stor1liten =) Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 glemte å skrive at det er en god tanke ja, om gjenbruk
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Synes det er flott når man kan arve slike ting jeg.. Min søster fikk barn for 3 år siden snart og alt vintertøyet fra hennes barn kommer min sønn til gode. Nå skal min svigerinne ha barn i november og derfor går så tøyet videre til dem når vi har vokst ut av det.. Og er det fortsatt brukbart så kommer det helt sikkert til å komme tilbake til min søster igjen når hun får sin 2. Da gjør det ingenting om det koster litt ekstra for en dress. - Men jeg er enig i at man skal handle klær etter lommeboken. Man er faktisk en like god mor om man er økonomisk enn om man kjøper det dyreste til barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå