M@mm@ til mine barn Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er dere hjemme når hun kommer ? På jobb ? Har hun nøkkel ? Hva gjør hun? Hva betaler dere og hvor lenge er hun ? Stoler dere fullt og fast på henne dere som ikke er hjemme ? Skriver dere lapp om hva dere vil skal gjøres den dagen ? Er det du som betaler eller begge to ?
jordbær mathilda Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Prøver å ikke være hjemme når hun er her. Pleier å legge ut nøkkel til henne, har sagt at hun kan ha nøkkelen men det vil hun ikke. Hun tørker støv, støvsuger og vasker golv. Hun er her ca.3 timer og jeg betaler 100 kroner timen. Stoler fullt og fast på henne. Vi betaler begge to.
Mmmmmmamman Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Vår liker å holde på alene, så hvis vi ikke allerede er borte stikker vi ut en tur når hun kommer. Hun har egen nøkkel. Hun støvsuger og vasker, alt etter behov, tørker støv. Legger sammen tøy hvis det er noe, setter på klesvask, henger den opp, og av og til har hun til vår store glede skiftet på sengen! Tørker også over kjøkkenbenkene og bordene. Det er rimelig blåst her når hun er ferdig! Skriver ingen lapp, har en avtale om at hun ser hva som trengs. Men en gang spurte jeg om hun kunne vaske rundt kjøkkenet og ta vinduene i tillegg. Det ble gjort dagen etter:) Bruker vanligvis 2-3 timer alt etter hvordan det ser ut her. Ryddig eller ikke liksom.. Stoler helt og fullt på henne ja! Hun er gift med en jeg kjenner litt så.. Vi betaler begge to, hater like intenst å støvsuge begge to + at bekkenet mitt tillater det jo heller ikke:) (Eneste positive med BL!)
Gjest ->>- Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 -Nei, sjelden. -Av og til. -Ja. -Alt! Eller, altså - oppgaven hennes er å gjøre det hun synes behøves. Hun er langt mer kresen enn oss, og da blir det jo glimrende. -150/timen hvitt. Hun bruker stort sett omtrent halvannen time i uka gjennomsnittlig, men tidene varierer fra uke til uke. -Ja, åpenbart. -Nei, sjelden lapp. Bare om det er noe ekstra vi tror hun ikke nødvendigvis ser av seg selv. -Vi har felles økonomi.
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Hvilken dag har dere henne på ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå