Plutseliten :) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Fikk mail fra en venninne som veldig sent gratulerte med babygutten Hun skrev...."tenk, plutselig har du liten" Så da kom nye nicket på plass... selv om jeg fortsatt er Stolt mamma til 2
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Næmen, da begynner jeg å tulle og glemme jeg!! Synes det er best med de gamle nickene, for når jeg først lærer meg dem og dere bytter dem ut, så er jo forvirringen total må skjønne;-)) Kan du ikke bytte tilbake til Stolt mamma til 2 - PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!! Hihihihihi..............jeg tilgir deg om du ikke gidder, men lover ikke at jeg husker deg;-))
Plutseliten :) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 For din skyld skal jeg skrive begge nickene til det sitter Det gidder jeg skjønner du...bare tenk på made i Moss du,plutselig ) Si fra når du husker det da!!!! Stolt mamma til 2 <
Reveenka Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg setter også pris på at du dobbeltsignerer, ellers blir jeg også veldig forvirret... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå