Gå til innhold

Skiftet nick!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail fra en venninne som veldig sent gratulerte med babygutten ;)

 

Hun skrev...."tenk, plutselig har du liten"

 

Så da kom nye nicket på plass...

selv om jeg fortsatt er Stolt mamma til 2 ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmen, da begynner jeg å tulle og glemme jeg!!

 

Synes det er best med de gamle nickene, for når jeg først lærer meg dem og dere bytter dem ut, så er jo forvirringen total må skjønne;-))

 

Kan du ikke bytte tilbake til Stolt mamma til 2 - PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hihihihihi..............jeg tilgir deg om du ikke gidder, men lover ikke at jeg husker deg;-))

Skrevet

For din skyld skal jeg skrive begge nickene til det sitter ;)

 

Det gidder jeg skjønner du...bare tenk på made i Moss du,plutselig :))

Si fra når du husker det da!!!!

 

Stolt mamma til 2 <;)

Skrevet

Jeg setter også pris på at du dobbeltsignerer, ellers blir jeg også veldig forvirret... c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...