gammel røy Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Lille snupp er på reise med pappa og jeg har fått den store oppusningsånden over meg, man får jo ikke akkurat gjort mye med en 10mdrs. gammel pike løpende etter seg. I går etter jobb pusset jeg ned trappetrinnene i stua og grunnet dem (skal hvitvakse dem med farget lakk) og i morges malte jeg en vegg på rommet til lille tøtta (skal lage blå himmel med skyer og feste sommerfugler på for å matche et stort sommerfulg maleri hun har på rommet). Hadde ikke tid til å spise. Så nå har jeg egentlig lagt det store egget. Hadde tenkt å jobbe masse overtid denne uken, men dersom jeg skal "time" ting slik at trappelakk er tørket til hun kommer tilbake må jeg bare stå på! Dessuten må jeg pakke vekk for små babyklær og vaske rundt. Typisk meg å begynne på prosjekter som egentlig er for store! Så nå må jeg spise middag mens jeg er på jobb, ellers faller jeg etter skjema.
Hobbyfotografen og Em Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Huff.. hadde ikke jeg orket.. hehe.. Lykke til! Håper du får det ferdig, men du.. det er ikke sååå farlig om gubben må gjøre noe når han er tilbake!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Hahahaha, gøy med prosjekter, men fryktelig vanskelig å bli ferdig har jeg funnet ut.......................sier hun som har maaaaaaasse malejobb igjen før alt er hvitt;-))
gammel røy Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Nei, må nok få ting unna før en en aktiv liten snupp begynner å løpe i vegen osv. Vil også få luftet så mye som mulig før de kommer i forhold til avgasser osv. Denne gangen klarer jeg også å avslutte et prosjekt og ikke sette det igjen halvferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå