Gå til innhold

Er det dumt........? Grøtspm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å ta noen dagers opphold med grøten etter å ha gitt grøt i 2 1/2 uke nå?

Mini sover så dårlig om nettene siden vi begynte med grøt og jeg tenkte at vi skulle prøve noen dager uten grøt for å se om det er grøten som gjør det.

Er det bare å utsette problemet?

Bruker enkelte veldig lang tid til å vende seg til grøten?

Hva med allergier?

Bruker nå risgrøt og maisgrøt. Har malt i melka, og har også fått litt sviskesaft i ny og ne. Jeg hører at han strir litt med magen, for han trykker fælt til tider, men han sover dårlig selv om han har bæsjet også. Huff! Dette var mange spm på en gang, men håper noen har noen tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være tenner??

Hadde holdt opp noen dager med grøt her jeg og men det er fordi jeg tror ikke hun trenger det enda, ga henne i går og har hatt DEN natta, våkna hele tiden og sutta på puppen og stryra å kava..

Jenta mi er 4 mnd, hvor gammel er gutten din?

Skrevet

Han er 5 mnd og 2 uker, så det er ikke no krise om vi venter litt. Vektkurven går fint oppover også. Vi har prøvd oss veldig forsiktig fram med grøten. Bare noe t-skjeer til nå. Og vi har nesten bare gitt han på formiddagen/tidlig ettermiddagen.

Jeg tror nok vi må ta noen dager uten her ja. Må bare prøve elimineringsprosessen for det kan jo være flere ting. Tenner, får ikke nok melk på dagen, grøten eller så kan han plutselig fått en annen søvnrutine. Håper det ikke er det siste i alle fall. Lurer på om noen ikke tåler grøten eller tar det bare så lang tid for enkelte?

Begynner å bli litt desperat etter søvn her.

Takk for svar.

HI

Skrevet

gi han bare litt av gangen, så magen for tid til å venne seg til fast føde, er somregel luft som plager dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...