esmase Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Da skal jeg ha et møte med sjefspsykologen på bup. Så kan det hende vi endelig får en diagnose og medisinering. Jeg sier endelig,for sist gang jeg hadde møte med han,så mente han at det kunne være en belastning for sønnen min å få en diagnose i så ung alder... Det største problemet vi sliter med nå,er at han slår alle.Uansett om det er venner,lærere,foreldre,folk han knapt kjenner. Dette medfører igjen at de andre barna trekker seg unna,og vil ikke leke/komme på besøk. "Jeg vet jo at jeg ikke skal slå,men kroppen min gjør det allikevel",sier han.Og det virker heller ikke som han gjør det med overlegg. Han har det ikke bra,vi har det ikke bra,barna og lærerne har det ikke bra,så nå håper jeg inderlig at vi blir hørt.
Mille** Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Masse lykke til, håper dere får den hjelpen dere trenger. Han har det nok ikke så greit han gutten din stakkars. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå