Gå til innhold

Gru-gleder meg til torsdag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg ha et møte med sjefspsykologen på bup.

Så kan det hende vi endelig får en diagnose og medisinering.

 

Jeg sier endelig,for sist gang jeg hadde møte med han,så mente han at det kunne være en belastning for sønnen min å få en diagnose i så ung alder...

Det største problemet vi sliter med nå,er at han slår alle.Uansett om det er venner,lærere,foreldre,folk han knapt kjenner.

Dette medfører igjen at de andre barna trekker seg unna,og vil ikke leke/komme på besøk.

 

"Jeg vet jo at jeg ikke skal slå,men kroppen min gjør det allikevel",sier han.Og det virker heller ikke som han gjør det med overlegg.

 

Han har det ikke bra,vi har det ikke bra,barna og lærerne har det ikke bra,så nå håper jeg inderlig at vi blir hørt.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til, håper dere får den hjelpen dere trenger. Han har det nok ikke så greit han gutten din stakkars.

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...