Gå til innhold

Erfaringer med p plaster? =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninda mi ble gravid på di! Har brukt det selv også en periode. Løsner lett.

Skrevet

Hei

Var ikke no fornøyd med p-plaster. Grunnen til det var at jeg fikk sinnsyke mens smerter når vi hadde sex, det var så vondt at jeg kastet opp. Tok litt tid før jeg skjønte det, men da jeg prøvde å slutte så var det bra dagen etterpå.

Sa det til legen min å han skjønte ikke hvorfor det blei sånn. Prøvde de en gang til siden jeg ikke var helt sikker, og samme greiene igjen.

leste seinere i en avisartikkel at du får i deg en mye høyere dose hormoner siden det går rett i blodet.

Men har ei venninde som bruker de, og hu er veldig fornøyd med de. Men ville bare fortelle min erfaring

Skrevet

Ja, setter stor pris på å høre om andres erfaringer!

Takker=)

Skrevet

Jeg brukte det en tid, men det falt av veldig lett.. Og så holdt jeg på å klø meg i hjel rundt der hvor plasteret satt. og fikk masse nupper!Spurte legen om dette og da sa ho at det var vanlig å klø der hvor plasteret sitter.. Så jeg gikk over til p-piller igjen jeg..

Skrevet

Har ikke prøvd plaster, men synes det høres skikkelig teit ut når du heller kan bruke p-ring. Mye mer diskret og må byttes skjeldnere. Har selv brukt dem og var veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...