Gå til innhold

Nå har jeg fått vognen min!! :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringte fra Tollpost om at de sto utenfor huset mitt med 2 kll, og ventet på meg. Så jeg hev meg i bilen og wiiii der var vognen min gitt! Den er Så fin da, TFK joggster Twist! :-) herregud som jeg gleder meg til å få satt sammen den på søndag når bf kommer hjem :-))

Var ikke med noe Mva+ fortollningsfakura med den får jeg kanskje fra Tollpost senere. Hvis ikke blir det billig vogn i allefall for jeg har allrede fått igjen pengene som ble trukket fra visakortet mitt. Transaksjonen vises ikke engang på nettbanken/kontoutskriften - og den var der når jeg bestillte for jeg gikk inn og sjekket hvor mye vognen ble i norsk. Så så langt har vongnen kostet meg kr 0,-!! Hehe

Dagen blir bedre og bedre må jeg si :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter her å venter på Tollpost jeg også!! Kan de ikke komme snart...? De sa mellom 16 og 21. Er såååååååååå spent, de kommer med TFK til meg også!! Hurra!! Kun det beste er godt nok for våre babyer ;o)

Skrevet

Åå jeg er så enig, for de er så fine de vognene og jeg kan knapt nok vente med å få satt sammen den men jeg må vente til søndag buuuhuuuu :-(

Hadde sommerfugler i magen jeg idag før de kom. Er helt merkelig hva en vogna kan gjøre og bare det å få den i huset hehe.

Skal åpne bag esken litt senere for å se på posen å sånne ting. Må jo sjekke at alt er der *kniiiis*

Har du fått din nå eller? Spent på å høre om du har fått opp den :-)

Skrevet

så litt på den vogna....har dere kjøpt bag til den??? synst det såg ut som ei vogn som eg ville brukt fra 1 år og oppover....

men den va kjempe fin....hvilken farge kjøpte du???

Skrevet

Lurer på en ting jeg å...Hva er prisen for vogna ? Og er der en nettside jeg får sett mer på den ?

Skrevet

Tausa:

Jeg kjøpte fra babyjungle.nl i sort, og jeg kjøpte hard-bagen for jeg skal jo bruke den fra starten av, så skal jeg ha Odenwalder pose i den og den kom på en uke :-) Hardbagen er så stor at man kan bruke den lenge, er visst 80 cm lang!

Skrevet

hva har det seg at du fikk vogna gratis?

Skrevet

HemmeligNemmeli:

Gå inn på www.babyjungle.nl og trykk, engelsk og på trehjulinger så finner du den litt nede på siden.

Jeg betale for komplett vogn med massssse utstyr inkludert reiseveske til vogna, og det kom på kr 5162,00 + mva og da blir det ca kr 6400,00. Men kjøper du ikke noe eksta vil det sikkert ikke bli mer enn ca kr 5000 totalt. Så det er mye vogn for lite penger :-)

Skrevet

Vet du det skjønner jeg ikke noe av - regner med at det vil blir trekt igjen. Er bare banken som har tulla fælt siden det allerede har vært trekt engang :-)

Skrevet

Nå har jeg fått den! Hurra! Han kom så klart da jeg var ute. Var her ikke før rundt 20 jo...måtte ut en tur og da kom han så klart. Takk for gode naboer!

Skrevet

Ukaj :) tuuusen takk...:) Skal ikke blir prøver før om 1 års tid..:P Men har allerede begynt å se etter vogner :) Gleder meg sann ! :)

Skrevet

Å det er tyyyypisk da! Jeg skulle til jm i dag jeg også, og var livredd for at han skulle ringe meg når jeg var der. Blitt krise det! hehe

Skal du montere den opp i kveld? Eller klarer du å vente? :-)

Skrevet

HemmeliNemmeli:

Smart å begynne tidlig å se, for man kan få råd og tips til mange nyttige og billige ting - å få barn er fryktelig dyrt, så alle tilbud og tips hjelper :-)

Lykke til når din tid kommer :-)

Skrevet

Så da blir det på en måte som en duo vogn da,visst du kjøper hardbag??? den var jo utrolig stilig da=)))

Skrevet

Hei og grattis me vogn :-) Lurer litt på om du vet sånn ca hva du betaler i toll og transport på vogna? Og hvor den er sendt fra? Vurderer å kjøpe vogn på samme måte selv skjønner du!

Lykke til med vogna og den som skal sove der ;-)

Skrevet

60 euro er frakten og det er ca kr 400. Mva er 25% av den summen av det du kjøper og i mitt tilfelle ca kr 1400. Det jeg synes er så fint med å kjøpe sånn er at man får den så fort, og det er en utrolig til service der. Jeg har skrevet mailer på kvelden, og fått svar samme kveld, og slike ting gjør at man føler at man har gjort ett godt kjøp :-)

Håper du får samme gode opplevelse som meg, lykke til :-)

Skrevet

Supert! Det var jo ikke så dyrt og servicen har mye å si ja! Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Vogna står her (nesten) ferdig montert. Skal bare få denne bagen til å sitte ordentlig. Skjønner ikke så godt tysk/nederlansk så det er litt vanskelig for en grønnskolling som meg...hehe...Men vogna er absolutt nyyyyyyyyydelig. Har kjøpt svart jeg da. Med svart bag. Hurra!! Iiiiiik...jeg er så fornøyd!!

Skrevet

Åh, så kult! etter tips fra ei venninne som kjøpte TFK joggster twister på babyjungle, så har jeg vurdert det jeg og.. Og nå er jeg ganske sikker altså! Må vel klare å skru den sammen etter alle de IKEA- pakkene jeg har montert i mitt liv! Jeg prøvde vogna til venninna mi, og den var kjempegod å trille og den var så lett og fin, samtidig som den var solid:)

Dette blir vår første så er ganske grønn på dette med vogner.. Hva synes dere om vogna i forhold til f. eks. brio og simo- vognene? Synes TFK var så mye bedre jeg..

Eneste problemet er hvilken farge vi skal velge..

Gratulerer med nye vogner! Er bare 15 u på vei, så er vel litt tidlig enda, men klarer nok ikke å holde meg så mye lenger)

Klem!

Skrevet

Hehe har gått å sett på vogn siden da jeg også. Er fortsatt tidlig ute men det er greit å få unna noen av stortingene tidlig da for det kommer da mer som skal handles.

Jeg hadde aldri sett denne vognen eller noe jeg, før jeg kjøpte den, så man kan si at jeg kjøpte den usett. Til og begynne med ville jeg ha Emmaljunga Edge, men det var hele tiden noe som sa i meg at neeehhh. Det som er litt komisk i min situasjon er at første gang jeg så og forelsket meg i en 3-hjuling var tidlig på samme kvelden som jeg ble gravid hehe. Satt utenfor PÅ Ikea og der kom det en slik vogn svinsende og den så så lett ut å kjøre og jeg ble helt imponert.

en annen ting er at jeg kjører liten bil. og TFK'n blir så liten sammenslått at den passer helt fint i bagasjerommet på min lille golf, skulle jeg hatt Kombivogn, måtte jeg hatt ny og større bil.

Var også på barnas hus og prøvde å kjøre TFK'n, og du verden så lettkjørt og hærlig den var :-) Så jeg er storfornøyd jeg ja :-)

Men som sagt det er delt smak, og bruk av vogner så det er jo forskjelling hva folk mener, men for meg er dette det perfekte kjøp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...