SommerBris Skrevet 4. oktober 2007 #26 Skrevet 4. oktober 2007 IKM 15/16 oktober. Så får vi se om spiren har satt seg nå. Kjenner jeg er veldig spent. Hvordan går det med dere jenter. Har dere kost dere i helgen som var:)
Liagora med 2 jenter Skrevet 5. oktober 2007 #28 Skrevet 5. oktober 2007 IKM 16...blæ..spyr snart av å vente. Og tiden går faktisk ikke fortere av å sitte her inne. Blir bare mere tankefull..Når har dere tenkt å teste? Før eller etter ikm?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 5. oktober 2007 vi med IKM uke 42 har en annen tråd vi er på DET STÅR AT DEN ER NY 3 OKT
veldigveldigspent Skrevet 8. oktober 2007 #30 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Jeg vil også være med i denne gjengen:) Jeg trooor jeg har ikm i uke 42, litt uregelmessig mens...men det er ikke denne uken, og har ikke hatt mens på et par uker. Så da må jeg henge med her:) Føler meg veldig gravid for tiden egentlig, men det er nok hormonene som danser litt ekstra;) Spennende er det uansett! Og ved å delta her så sparer jeg kanskje noen hundrelapper på unødvendige tester....
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #31 Skrevet 8. oktober 2007 Hei Hei Spennende uke i vente, er jo såå gøy å lese om alle som får full klaff!...neste uke er det vår tur dere!! 6 dager siden el og jeg er alldeles pms galen!! Skal egentlig ikke komme før til helgen det (ikm18) I tillegg til å vere underlig hissig å sur så svinger det litt andre veien også... Mannen flirte av noe jeg sa feil under middagen og trur du ikkje eg begynte å tute!!! Himmel!! Blei sååå lei meg.., men så vinner BRANN og jeg hopper rundt i stuen yr og glad!!
mammasnart? Skrevet 8. oktober 2007 #32 Skrevet 8. oktober 2007 IKM 16 okt. (mest sannsynlig ut i fra EL.) Har ikke testet positivt på EL test før denne måneden, så jeg ble litt gla da... Har vært en del uregelmessigheter med TR siden jeg sluttet på P-ring oktober i fjor, så det kan jo hende ting "kommer i orden" nå. Jeg krysser fingrene, men kjenner at jeg prøver å ikke bli for ivrig.. Åååå jeg hadde blitt så glad hvis vi hadde fått klaff denne gang!!! Lykke til alle dere. Det er artig å lese det dere skriver.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 9. oktober 2007 #33 Skrevet 9. oktober 2007 Har mellom 13 og 18 jeg... så er litt på uke 41 og... men for å ikke vente for tidlig, tenker jeg 16 jeg----
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå