Gå til innhold

IKM uke 42 jenter..... sleng dere på :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM 15/16 oktober.

Så får vi se om spiren har satt seg nå.

Kjenner jeg er veldig spent.

Hvordan går det med dere jenter.

Har dere kost dere i helgen som var:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 20 okt. Håpe håpe :) Lykke til jenter :)

Skrevet

IKM 16...blæ..spyr snart av å vente. Og tiden går faktisk ikke fortere av å sitte her inne. Blir bare mere tankefull..Når har dere tenkt å teste? Før eller etter ikm?

Skrevet

vi med IKM uke 42 har en annen tråd vi er på :)

DET STÅR AT DEN ER NY 3 OKT :)

Skrevet

Hei!

Jeg vil også være med i denne gjengen:) Jeg trooor jeg har ikm i uke 42, litt uregelmessig mens...men det er ikke denne uken, og har ikke hatt mens på et par uker. Så da må jeg henge med her:)

Føler meg veldig gravid for tiden egentlig, men det er nok hormonene som danser litt ekstra;)

Spennende er det uansett! Og ved å delta her så sparer jeg kanskje noen hundrelapper på unødvendige tester....

Skrevet

Hei Hei

Spennende uke i vente, er jo såå gøy å lese om alle som får full klaff!...neste uke er det vår tur dere!!

6 dager siden el og jeg er alldeles pms galen!! Skal egentlig ikke komme før til helgen det (ikm18)

I tillegg til å vere underlig hissig å sur så svinger det litt andre veien også...

Mannen flirte av noe jeg sa feil under middagen og trur du ikkje eg begynte å tute!!! Himmel!! Blei sååå lei meg.., men så vinner BRANN og jeg hopper rundt i stuen yr og glad!!

Skrevet

IKM 16 okt. (mest sannsynlig ut i fra EL.) Har ikke testet positivt på EL test før denne måneden, så jeg ble litt gla da... Har vært en del uregelmessigheter med TR siden jeg sluttet på P-ring oktober i fjor, så det kan jo hende ting "kommer i orden" nå. Jeg krysser fingrene, men kjenner at jeg prøver å ikke bli for ivrig.. Åååå jeg hadde blitt så glad hvis vi hadde fått klaff denne gang!!!

Lykke til alle dere. Det er artig å lese det dere skriver.

Skrevet

Har mellom 13 og 18 jeg... så er litt på uke 41 og... men for å ikke vente for tidlig, tenker jeg 16 jeg----

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...