Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 på Haven pub på Jessheim?? Kvinne, profilert kulturkjendis... hmmm. Noen som vet noe???
Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hvorfor mistenker du Marianne Aulie for å være denne kjendisen??? Har du bevis??? Jeg tror ikke det er henne
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg tenkte også på Marianne Aulie faktisk. Dama er jo ikke helt god!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Ja, dette lurte jeg på også! Leste om det i Romerikes Blad i går...
jordbærsjokolade Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Ha ha:) Jeg tror ikke Marianne Auli går på Haven pub på Jessheim akkurat, ikke heeeelt hennes stil!
Dægern døtte Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Hvorfor ikke, den dama er vel like harry som Haven pub på Jessheim høres ut som!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 jeg tenkte automatisk på marianne auli... den dama er klin sprø! Å anng. harry steder. jeg jobba på den bruneste, mest slitne puben på romerike før. å der vanka to godt profilerte mannlige skuespillere nesten daglig. kjendisene liker kanskje å gjeme seg bort litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå