vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 2 dager på overtid... men men.. da er det pergo neste 13pp nå
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Uff, så trist!:´-( Håper pergo hjelper og at spira sitter neste gang!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Det var godt jeg sa det som det var da. Håper pergoen gjør susen
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 ja jeg vet tryne... takker for det.. ellers hadde jeg sikkert blitt skuffet som alle andre ganger men nå hadde jeg noen dager å forbrede meg på.. hehe ja så nå er det pergo sin tur til å gjøre susen...
Dotten Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Huff så dumt. Har ikke tatt det steget enda jeg da..... ang. Pergo. Vet ikke om jeg trenger det .... er i min 14. pp. Tror jeg har eggløsning og tr kommer omtrent som bestilt hver måned. Hittil har vi ikke gjort noe, men må vel kanskje ta kontakt med lege e.l. snart. Vi skal gi det ut året, om ikke noe skjer da, så får vi be om hjelp. Masse lykke til
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Til Dotten Selv om du har eggløsning hver mnd så kan pergoen hjelpe. Jeg prøvde i 2 år før jeg ble gravid, hadde eggløsning hver mnd. Pga dårlig eggkavlitet fikk jeg pergo likevell, i pause mnd etter første pergokur satt dne endelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå