Gå til innhold

vonde kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

er plaget mye med kynnere som liksom hugger nedover mot "utgangen". molverk i ryggen hele tiden og. kynnerne kommer så fort jeg blir litt stressa eller rörer meg litt fort, er i 14 uke nå med mitt 4 barn. kan disse före til for tidlig födsel? ble sjukmeldt for disse sist jeg var gravid, men legen min i går sa at kynnere ikke kan före til abort eller for tidlig födsel... fikk beskjed om det sist på föden. noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har det litt som deg. Har mye kynnere og menssmerter. Har smerter både i rygg og mage. Er 18 uker på vei nå, har vel hatt det siden jeg var ca 15 uker. Sist svangerskap ble jeg også sykemeldt for dette, 50%. Da sa legen at det kunne føre til fortidlig fødsel. Var til legen nå for det også. Nå sa hun at det ikke var farlig og at jeg ikke trengte sykemelding.. Men jeg får det også når jeg stresser slik som deg. Så jeg prøver å ta det med ro litt. For jeg stoler nå ikke helt på legen som plutselig har endret mening... Men det er jo ikke så lett å ta det med ro med full jobb og to barn.. Jeg skal på ultralyd i morgen så da tenkte jeg å spørre der om hun tror det kan være farlig.

Skrevet

ringte jordmor i dag jeg og og forklarte situasjonen. vil jo ikke utsette meg for noe som kan skade knöttet. men rart at leger har forskjellig info å gi. fikk time til henne i morgen så får höre mer med henne da. jeg har liksom aldrig kjent neo särllig forskjell på kynnere eller rier når födselen har startet heller...

HI

Skrevet

Veit ikkje om det nødvendigvis kan føre til for tidleg fødsel, men dersom dei er vonde og hyppige så er det jo eit teikn på at kroppen din vil ha litt meir ro.

Skrevet

Har hatt det voldsomt i dag selv. Eller jeg tror jeg har hatt det i hele dag. Har kjent til det før også, men med en gang jeg begynner å gå så gjør det så sinnsykt vondt og magen blir helt hard. Kan beskrives som magen nedenfor navlen er en muskel som strammer seg til med en gang jeg beveger meg, og hvis jeg beveger meg litt til kjennes det nesten ut som den muskelen blir revet av. I kveld har det også kommet men da også fra siden og mot ryggen!

Ikke morro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...