Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 fra mage til rygg )) og nå gjør han det sannelig en gang til )) ååååå nå eer jeg stolt mamma da ))
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 hehe, der ser du. ingen grunn til bekymring! hanbare sparer godbitene til mammaen hans blir skikkelig overrasket og glad! grattis! fra nå av blir han bare vanskeligere og vanskeligere å ha med å gjøre på stellebordet! hehe
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 hahaha ja jeg har merka det der du :) vrir seg til sida hele tiden på stellebordet,får jo nesten ikke bleia skikkelig på hehe.. han er er luring han her )
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 hehehe, du skal se han fortsetter sånn... plutselig bare gjør han ting, uten at du egentlig har sett at han har øvd seg en gang.. krabber, går, sykler, leser, stuper... hjeeelp, de blir jo så fort store! hehe.. tror jeg må nyte den tida hun fremdeles ligger stille på stellebordet jeg..;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå