Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Gullet kom på lørdag, stor, frisk og ferdig. Det hele var fort gjort,ganske vondt, men nå er vi endelig hjemme igjen og koser oss. Lykke til videre til alle dere andre her inne, og takk til alle samtalepartnere her!
barnnr.2 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 gratulere så mye, hørtes deilig ut å være hjemme igjen med babyen.
Tussa og Sofie Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Grattis, så godt å få det overstått )
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer så mye!! :-))) Lykke til videre.
marghald Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer - så heldig dere er! Kos dere masse:)
Tonje, M&A Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer så mye!! Kos dere i tiden fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå