Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Sjekk http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article1998960.ece For oss som vil ha barnehageplass i Oslo er ikke dette særlig hyggelig lesing.
Herkules Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 He he:) Sikkert det samme som jeg leste i avisen i går? Ja jeg ler jo ikke da egentlig, men det er bare det at det er så trøstesløse køer at jeg bare må le. Jeg bor i Bærum og det er ikke noe bedre her! Ringte bhg.kontoret i forrige uke, de jeg kan ikke regne med noen plass før I LØPET AV 2008 og gutten min er 14 mndr. så ja det er håpløst rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Saa da maa vel Kristin Halvorsen gaa av?..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 nei du må jo skjønne det anonym at kristin har gjort det hun skulle hun, det er oslos HØYREbyråd som ikke har klart å få full dekning:-p huff, er det rart sv tapte stemmer i valget *blæh* ikke engang det holder de.
Herkules Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Ja hadde hun bare holdt ett løfte, nemmelig å gå av! Jeg er glad SV tapte stemmer i valget. Lykke til med barnehagekøene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå