Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Uten å jukse. Ikke lov å snike rundt og søke på internet. Eller fem merkenavn på utedresser, tåteflaskemerker...hva som helst imponerer meg egentlig. Jeg skal sende femti kroner til alle som klarer det. Æresord. Helt sant. Jeg lover. Bare signer med kontonummer og personalia.
Ikkelektuell Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 "fem vognmerker" Kan du sende femtilappen i posten?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Njaaa...det kan bli vanskelig. Da må du i så fall poste en tusenlapp til meg først. Bare en policy jeg har at jeg aldri poster mindre beløp enn ettusenetthundreogfemti kroner. Da virker det som jeg ikke har råd til å kjøpe ny reima-dress eller noe lizzåm.
Ikkelektuell Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Nei, herrefred, en er jo ikke fattiglus heller. Hvis det dukker opp en tusenlapp i postkassa di så veit du hvem som sendte'n!
Lilly 79 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Tja, ok! Silver Cross Brio Simo Emaljunga Tautonia. Hah! Og jeg har ikke baby engang!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Simo Brio Teutonia Emaljunga Stokke Ole Brumm Vet det var seks, men de jeg kom på..
M by M Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Teutonia Emmaljunga Simo Quinny Brio Dæven! Hadde ikke trodd jeg kom til å klare det ;-)
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 18. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2007 Pøh! Du sier hermer jo bare etter hva alle andre sier. Du får ikke være med hvis du jukser.
Lilly 79 Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Hva med meg`a, di drittkjerring! Jeg vant jo heila dridn! Korr e penga mine?
nickoline og supermann Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Simo Brio Stokke Quinny Emmaljunga
Gjest Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Simo, Brio, Emaliunga, stokke (faen kommer ikke på flere) men smokker da: mam (eller er det nam? Eller nan??), avent....ehhh... kommer ikke på flere der heller jeg. Jaja, det var den femtilappen
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Emmaljunga Basson Brio Teutonia Simo Quinny Reima Troll Leketøy H/H Dr. brown Avent Infanti Mam kommer ikke på noe mer nå det at jeg i det heletatt husker daå dette er egentlig ganske foruroliggende.
KaMa Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Reimadresser. Det er vel det jeg har fått med meg av merkevare..
M by M Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Gjør jeg vel ikke! Så ikke på hva de andre hadde skrivd engang, tenk!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Haha easy! Skal ha 10 kroner ekstra på hvert merke jeg skriver!! Brio Simo Basson Teutonia Stokke Bugaboo DBS Emmaljunga Urban Jungle Phil&teds Easywalker TFK Babytravel Noe mer du lurte på????
Libido- Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Skal vi se Vogn: Carena, emaljunga, maclaren, brio, oth ? Dresser: Reima, Troll, Reflex, Mikline, helly hansen Tåteflaskemerker, hmmm den var værre... husker ikke en eneste en.. enda minsten har 3 forskjellige merker =) Kontonummer og personalia får du nok ikke ;-)
supergyda Skrevet 19. september 2007 #18 Skrevet 19. september 2007 Jeg klarer det om vogner. Jeg klarer det på dresser også. Men jeg vil ikke ha penger for det :-)
supergyda Skrevet 19. september 2007 #19 Skrevet 19. september 2007 Det der sier meg ingenting. Hva er det for noe du ramser opp?
Dronningen! Skrevet 19. september 2007 #20 Skrevet 19. september 2007 Moraliserende pekefinger Helt riktig, 5 vognmerker skulle det være ja! Regner med at du får pengene:o) Om du ikke skulle få de, så er du herved invitert til et glass rødvin i min Hobby...
Babyfacepsycho Skrevet 19. september 2007 #21 Skrevet 19. september 2007 Tako Carena Stokke Emmaljunga Brio Bra nok? =)
Babyfacepsycho Skrevet 19. september 2007 #22 Skrevet 19. september 2007 Eller tåteflasker. Esska (sverige) Chicco Sano baby Avent Bambino
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 19. september 2007 Det er ofte helt uventet hvilke tråder som blir populære. Dette er en av dem. Jeg henviser til Dr. Yppert for resept på hva-det-nå-er-for-slags-metoder- han-bruker mot skravlesymptomer. Dette er helt sykt og unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå