Gå til innhold

Si fem vognmerker


Lillejonas Mekkemikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å jukse. Ikke lov å snike rundt og søke på internet. Eller fem merkenavn på utedresser, tåteflaskemerker...hva som helst imponerer meg egentlig.

 

Jeg skal sende femti kroner til alle som klarer det. Æresord. Helt sant. Jeg lover. Bare signer med kontonummer og personalia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"fem vognmerker"

 

Kan du sende femtilappen i posten?

Skrevet

Njaaa...det kan bli vanskelig. Da må du i så fall poste en tusenlapp til meg først. Bare en policy jeg har at jeg aldri poster mindre beløp enn ettusenetthundreogfemti kroner. Da virker det som jeg ikke har råd til å kjøpe ny reima-dress eller noe lizzåm.

Skrevet

Nei, herrefred, en er jo ikke fattiglus heller.

Hvis det dukker opp en tusenlapp i postkassa di så veit du hvem som sendte'n!

Skrevet

Tja, ok!

 

Silver Cross

Brio

Simo

Emaljunga

Tautonia.

 

Hah! Og jeg har ikke baby engang!

Skrevet

Simo

Brio

Teutonia

Emaljunga

Stokke

Ole Brumm

 

Vet det var seks, men de jeg kom på..

Skrevet

Teutonia

Emmaljunga

Simo

Quinny

Brio

 

Dæven! Hadde ikke trodd jeg kom til å klare det ;-)

Skrevet

Pøh! Du sier hermer jo bare etter hva alle andre sier. Du får ikke være med hvis du jukser.

Skrevet

Hva med meg`a, di drittkjerring! Jeg vant jo heila dridn!

Korr e penga mine?

Skrevet

Simo

Brio

Stokke

Quinny

Emmaljunga

Skrevet

Simo, Brio, Emaliunga, stokke (faen kommer ikke på flere)

 

men smokker da: mam (eller er det nam? Eller nan??), avent....ehhh... kommer ikke på flere der heller jeg. Jaja, det var den femtilappen

Skrevet

Emmaljunga

Basson

Brio

Teutonia

Simo

Quinny

 

Reima

Troll

Leketøy

H/H

 

Dr. brown

Avent

Infanti

Mam

 

kommer ikke på noe mer nå

det at jeg i det heletatt husker daå dette er egentlig ganske foruroliggende.

 

Skrevet

Reimadresser. Det er vel det jeg har fått med meg av merkevare..

Skrevet

Gjør jeg vel ikke! Så ikke på hva de andre hadde skrivd engang, tenk!

Skrevet

Haha easy!

 

Skal ha 10 kroner ekstra på hvert merke jeg skriver!!

 

Brio

Simo

Basson

Teutonia

Stokke

Bugaboo

DBS

Emmaljunga

Urban Jungle

Phil&teds

Easywalker

TFK

Babytravel

 

Noe mer du lurte på????

Skrevet

Skal vi se

 

Vogn: Carena, emaljunga, maclaren, brio, oth ?

Dresser: Reima, Troll, Reflex, Mikline, helly hansen

Tåteflaskemerker, hmmm den var værre... husker ikke en eneste en.. enda minsten har 3 forskjellige merker =)

 

Kontonummer og personalia får du nok ikke ;-)

Skrevet

Jeg klarer det om vogner. Jeg klarer det på dresser også. Men jeg vil ikke ha penger for det :-)

Skrevet

Det der sier meg ingenting. Hva er det for noe du ramser opp?

Skrevet

Moraliserende pekefinger

 

Helt riktig, 5 vognmerker skulle det være ja!

Regner med at du får pengene:o)

 

Om du ikke skulle få de, så er du herved invitert til et glass rødvin i min Hobby...

Skrevet

Tako

Carena

Stokke

Emmaljunga

Brio

 

Bra nok? =)

Skrevet

Eller tåteflasker.

 

Esska (sverige)

Chicco

Sano baby

Avent

Bambino

Skrevet

Det er ofte helt uventet hvilke tråder som blir populære. Dette er en av dem. Jeg henviser til Dr. Yppert for resept på hva-det-nå-er-for-slags-metoder- han-bruker mot skravlesymptomer. Dette er helt sykt og unormalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...